bojkotta trygg hansa!!!!

Minimorran skrev:
Jag har TH och jag har ännu inte haft några som helst problem med dem.
Har fått klart med dem och de kommer utan strul att lösa min gammla gixxer

Hmm ja nu var det ju min hojj det var frågan om. Skrev det på damens dator :)

korpe skrev:
HEHEHE!!!! ja mycket olika reaktioner får man om man så mycket som skriver FAN!! nä moraltanter nu får ni ju ge er kärringar och alla riktiga grabbar som är hårda och käkar moraltanter till frukost och pissar taggtråd till lunch stå på er och låt tanterna tjata hehe ha det nu hejsvejs
Jaja, men vad har du för premie? Vore kul att veta.

Reagera inte för mkt över "moralkärringarna". Du kommer inse att de har sina poänger när du läser tråden senare och fått lite perspektiv till det hela. Men jag förstår att du blir irriterad.

korvgubbe skrev:
,,,,,,om "hur han så coolt drog snutgrisarna" är skrivna av killar födda kring 82 och senare...

Host Harkel! Vad menar du med det där då?!! :va
Jag är en MOGEN 82,,, hum,, jag som började få åldersnojja o allt,, nu
blev det mycket bättre! Känner mig ung igen! :tummenupp

Hur som helst,,,

Tro mig,trygg hansa suger!!!!!!!
Sämsta jävla företaget jag vart i kontakt med,alla kategorier!

10 månader sen jag var med om en olycka och jag har inte fått en krona för min utrustning, det är pinsamt.

Jag ringer dit,naturligtvis trevlig och hjälpsam och möts av samma inkompetens vem jag än pratar med. Ibland finns inte mina papper i ordning,"ligger under utredning" mm
Jag sände in mina saker samt orginalkvitton 1 mån efter olyckan,
En vän till mig med länsförsäkringar fick ut pengar samma vecka.

O kom inte o skriv nåt snack om att jag gjort nåt fel,ja HAR skött mig exemplariskt. Vill ni säga mig nåt sånt så säg det till mig när vi möts istället.

Alla vet ju att det är bolagen som tjänar på att det tar lång tid,pengarna på deras konto växer ju dag för dag.

Jad tycker det känns mycket tråkigt att bli behandlad som en gangster bara för att man vart med om en olycka.

mvh/Henrik

Nyteknik skrev:
Jag litar på dig och säger upp mina försäkringar i Trygg Hansa. :rolleyes:

Du gör ju som du vill, jag hade inte heller litat på någon främling. :)

Rent generellt har ju f-bolag lite dålig image. Men TH utmärker sig som klart sämre än övriga. Jag kan inte förstå att de överlever? :va

TH skulle jag inte ta ens om jag fick halva premien på min TL.
Chansen att få tillbaka något vid olycka är ju fetliten. Personlig erfarenheter har jag bara av Läns och IF, och de är båda bra.
Snabba på att ersätta och krånglar relativt lite.
TH har jag mest läst om här och i tidningar, och det är inte någonsin har jag läst något possitivt om dem. :va
(Förutom att de brukade ha låga premier, men de kan man ju ha om man inte betalar sina försäkringstagare utan skyller på någon bagatell som stog på sidan 97 i Arial storlek 6...)

Dock så bör man ha hem och MC på samma bolag... :p
(Då ställ inte ingår i mc försäkrignen senast jag kollade... Det gick på hemförsäkrignen, men hade man båda på samma bolag slapp man dubbel självrisk.)

Så här fick jag förklarat av skaderegleraren.
Skinstället kan gå på mc-försäkringen. MEN stället skulle ersättas från trafikförsäkringsdelen. Vilket skulle ge bonusförlust med 2 år.

Och frågan man då får ställa sig är om det är värt det

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...