Cbr XX
Ny medlem

Jag har en Honda cbr xx super blackbird och min premie skulle bli 148000 men då var jag tvungen att flytta min hem försäkring dit.
Helt hutlöst det är väl bättre att dom säger att dom inte vill ha mc försäkrade hos sig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cbr XX skrev:![]()
Jag såg en annons på internet från Tennant att dom hade förmånliga mc-försäkringar, så jag ringde dit för att få en offert....
Jag har en Honda cbr xx super blackbird och min premie skulle bli 148000 men då var jag tvungen att flytta min hem försäkring dit.
Helt hutlöst det är väl bättre att dom säger att dom inte vill ha mc försäkrade hos sig..
Cbr XX skrev:Helt hutlöst det är väl bättre att dom säger att dom inte vill ha mc försäkrade hos sig..
freddexwing skrev:"Just nu är det 4 före i kö, väntetiden beräkas överstiga 10 minuter".
Tycker dock det är fel att uppmana till bojkott av ett företag bara för att de har en dyr produkt.
//Fredde
Ställ in dig på att de kommer att höja försäkringen med minst en tusenlapp / år. De har de gjort med min i alla fall varje år sedan jag tecknade den.Lurch skrev:Jag har precis bytt till Tennant, min CBR600 -99 kostar 7300 kr/år helförsäkrat. Heja Tennant!!!
Cbr XX skrev:![]()
Jag såg en annons på internet från Tennant att dom hade förmånliga mc-försäkringar, så jag ringde dit för att få en offert....
Solan skrev:Hej!
Vi har lite speciella krav när det gäller MC. Det första är att vi endast tecknar helförsäkring på mc och det andra är att
man även måste ha sin hemförs. hos oss för att få teckna MC-förs.
En helförs. på din CBR skulle hos oss kosta 58 302:-/år.
Denna oattraktiva premie betyder att denna modell är lite för "mäktig" för oss.
Mvh
Julia
RebelZero skrev:Vart försäkrar du din hoj?
Reb0
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti