Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
NoicE skrev:jag imploderar seriøst varje gång jag hør den där grodjäveln, hittar jag inte tvdosan så måste man ju løpa!
Ojoj, denna reklam har verkligen lyckats
jag skulle utan att tveka sänka alla j**la apor som har med he**etes Jamba R*V sk*it att göra i Bottenhavet!!! Misslyckade jä*vla reklammakare sprugna ur Hin Håles An*s är vad dom är!!!
så på det planet har dom ju lyckats...... 
:kockomb skrev:Ojoj, denna reklam har verkligen lyckats
Har aldrig sett den själv (ser sällan på tv), men en sån här uppmärksamhet måste vara rena drömmen för ett marknadsföringsföretag.
GuW skrev:Jag skiter väl i deras jävla reklam, men det faktum att varje gång någon luras att "beställa" en ringsignal registreras den personen som prenumerant, och pröjsar löpande per månad, tills man äntligen får tag i deras jävla kundtjänst.
(man prenumererar på tre signaler i månaden för tretti spänn, och om man inte lyckas få tag på kundtjänst så drar dom det hur länge som helst från den telefonen, oavsett om man hämtar några signaler eller inte)

fart freak skrev:Fan vad trött jag är på dessa satans-skit-reklamer var 5:e minut på MTV som Jamba sänder, är det nån som gillar dem ?
Det går ju inte att se/höra på kanalen längre.. hur mycket betalar dem inte för all denna reklam ? det kan ju inte vara billigt. Bara för att lura en massa fjortisar på en massa pengar ..![]()
![]()
http://www.PetitionOnline.com/jambaSWE/
Baby-ninja skrev:*pling* Dagens I-landsproblem....
RacerKeld skrev:Fan vad trött jag är på at någon MÅSTE skriva "Dagens I-landsproblem" i varenda jävla tråd.
Jag tycker inte det är roligt, det bidrar inget til diskussionen. Vem skulle tycke att det är roligt, bortset från dig som spammar diskussionen?Baby-ninja skrev:Börja grina!
Jag fattar din pointe, men jag tror inte det är så.Baby-ninja skrev:Som någon skrev tidigare i denna tråd. Jamba har ju lyckats, det är uppenbarligen en helt lysande reklam, deras mål med reklamen är att synas och att folk ska lägga dom på minnet, det verkar ju ni ha gjort som sagt...
Baby-ninja skrev:*pling* Dagens I-landsproblem....
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |