Bojkotta Jamba, år 2004s mest irriterande företag!

fart freak

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
VTR Firestorm
Fan vad trött jag är på dessa satans-skit-reklamer var 5:e minut på MTV som Jamba sänder, är det nån som gillar dem ?
Det går ju inte att se/höra på kanalen längre.. hur mycket betalar dem inte för all denna reklam ? det kan ju inte vara billigt. Bara för att lura en massa fjortisar på en massa pengar .. :censored :kulspruta

http://www.PetitionOnline.com/jambaSWE/

Ja.. i korridoren där jag bor så byter vi kanal till "myrornas krig" när jamba kommer upp.

UUUUSCH!

Har signat nu....väldigt irriterande reklam :huvet

Rätt meningslöst upprop. MTV lär ju fortsätta sälja reklamplatser till den som betalar så länge det inte går emot deras etiska regler oavsett hur många som skriver på såna här listor.

Tobbe_N skrev:

Jag skiter väl i deras jävla reklam, men det faktum att varje gång någon luras att "beställa" en ringsignal registreras den personen som prenumerant, och pröjsar löpande per månad, tills man äntligen får tag i deras jävla kundtjänst.
(man prenumererar på tre signaler i månaden för tretti spänn, och om man inte lyckas få tag på kundtjänst så drar dom det hur länge som helst från den telefonen, oavsett om man hämtar några signaler eller inte)

Det gör mig förbannad!

JAMBA måste vara ett företag skickat direkt från helvetet. Jag mår fysiskt dåligt bara jag tänker på ordet "JAMBA" :spy

Inte nog med att Jamba suger, de har ju "jättebra" ringsignaler oxo! :rolleyes:

Ett annat företag som driver mig till vansinne är ju 3. Är det inte Jamba i reklamavbrottet så nog är det 3 som kör reklam för sina dj*vla dubbla minuter! På alla reklamkaneler. SAMTIDIGT!

Grymt irriterande.

ja den jävla skiten snor pengar från mig, skickade mess tillbaka om att man inte ville ha skiten längre, hoppas det funkar

jag imploderar seriøst varje gång jag hør den där grodjäveln, hittar jag inte tvdosan så måste man ju løpa!

JoS skrev:
Inte nog med att Jamba suger, de har ju "jättebra" ringsignaler oxo! :rolleyes:

Ett annat företag som driver mig till vansinne är ju 3. Är det inte Jamba i reklamavbrottet så nog är det 3 som kör reklam för sina dj*vla dubbla minuter! På alla reklamkaneler. SAMTIDIGT!

Grymt irriterande.

Men förstår du hur bra det hade varit om man hade fått dubbla minuter varje gång man hört den där reklamen ?
Jag tittar inte på TV hemma, men jag har ändå sett den reklamen en kvadriljon gånger. (betydligt oftare än jamba-reklamen).

Så med dubbla minuter för varje gång så borde jag numera kunna prata oavbrutet utan att det kostar något.

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D