Hej! Jag satt en liten stund innan regnet kom, inte många hojar men en gul R1'a var fin.
Bifogat
-
JOF_8894.jpg195.8 KB · Visningar: 74 -
JOF_8896.jpg177.4 KB · Visningar: 63 -
JOF_8897.jpg156.6 KB · Visningar: 50 -
JOF_8926.jpg205.8 KB · Visningar: 115 -
JOF_8968.jpg188.9 KB · Visningar: 68 -
JOF_8955.jpg204.6 KB · Visningar: 113 -
JOF_8905.jpg225.6 KB · Visningar: 148 -
JOF_8904.jpg221.8 KB · Visningar: 110
