Bogesund 20080809

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Västerås
Hoj
En bunt hojar
Hej! Jag satt en liten stund innan regnet kom, inte många hojar men en gul R1'a var fin.
 

Bifogat

  • JOF_8894.jpg
    JOF_8894.jpg
    195.8 KB · Visningar: 74
  • JOF_8896.jpg
    JOF_8896.jpg
    177.4 KB · Visningar: 63
  • JOF_8897.jpg
    JOF_8897.jpg
    156.6 KB · Visningar: 50
  • JOF_8926.jpg
    JOF_8926.jpg
    205.8 KB · Visningar: 115
  • JOF_8968.jpg
    JOF_8968.jpg
    188.9 KB · Visningar: 68
  • JOF_8955.jpg
    JOF_8955.jpg
    204.6 KB · Visningar: 113
  • JOF_8905.jpg
    JOF_8905.jpg
    225.6 KB · Visningar: 148
  • JOF_8904.jpg
    JOF_8904.jpg
    221.8 KB · Visningar: 110
Lite mer...
 

Bifogat

  • JOF_9032.jpg
    JOF_9032.jpg
    123 KB · Visningar: 68
  • JOF_9030.jpg
    JOF_9030.jpg
    134.9 KB · Visningar: 55
  • JOF_9012.jpg
    JOF_9012.jpg
    182.9 KB · Visningar: 108
  • JOF_9000.jpg
    JOF_9000.jpg
    230.1 KB · Visningar: 54
  • JOF_8987.jpg
    JOF_8987.jpg
    184.8 KB · Visningar: 80
  • JOF_8983.jpg
    JOF_8983.jpg
    195.7 KB · Visningar: 63
  • JOF_8977.jpg
    JOF_8977.jpg
    164.8 KB · Visningar: 65
  • JOF_8961.jpg
    JOF_8961.jpg
    173.8 KB · Visningar: 84
kul

Ha ha
Kul initiativ.
Kunde inte låta bli att morsa på tillbakavägen.
Tack
Woods på gul R1:a
 
och de sista två... visst ser custom killen ut attt njuta av sin åktur :confused:
 

Bifogat

  • JOF_9035.jpg
    JOF_9035.jpg
    180.1 KB · Visningar: 142
  • JOF_9043.jpg
    JOF_9043.jpg
    204.3 KB · Visningar: 92
Ha ha
Kul initiativ.
Kunde inte låta bli att morsa på tillbakavägen.
Tack
Woods på gul R1:a

Det är bara skoj att fota lite -- hojta till om du vill ha bilder i bättre kvalitet för att göra planscher till dina fans!
 
Last edited:
:) nice
Gillar den där gula jubileumslacken ,,,Yamaha crossar va ju alla gula på Usa marknaden förr
 
Tack för snygga bilder!

Såg dig och kommenterade till frun via interkom att bilderna antagligen kommer på sporthoj senare!
 
Här kan vi snacka om att njuta av åkturen ;) :tungan
 

Bifogat

  • IMG_2980 - Kopia.JPG
    IMG_2980 - Kopia.JPG
    238.1 KB · Visningar: 137
Jag tycker fjärilen var finast och mest spännande, undrar var en ska landa nästa gång.....:tummenupp . Bra foton.
 
:tummenupp En fin bild när man var ute och "tourade" igår, tack för det!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top