Bodycontrol!

Bah. Nymodigheter. Sant iofs. Parkour = annat namn för kullerbyttor och hoppa bock. Verkar vara ett besvärligt sätt att ta sig fram hursomhelst.

Skulle dock föredra att endast behöva släpa på kroppen och göra några kullerbyttor på vägen i vissa sammanhang

[YOUTUBE-ID]whNyk6n7cHs[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]A80t-D0sv7g[/YOUTUBE-ID]

Men det gör sig bättre på film än en snubbe som åker buss. :)

Jo, det är iofs sant..... Läste nåt om Debaser här. Det var ju inte film? Skulle bli lätt irriterad om nån fjunis höll på att hoppa på en vägg 1 meter ifrån där jag satt och avnjöt min öl.

Jo, det är iofs sant..... Läste nåt om Debaser här. Det var ju inte film? Skulle bli lätt irriterad om nån fjunis höll på att hoppa på en vägg 1 meter ifrån där jag satt och avnjöt min öl.

Du anar inte. Och det är inte bara duvungar heller utan fullvuxna karlar som klättrar runt och sedan åtnjuter avsaknaden av omgivningens fascination. 21:st century irritationsföreteelse.

Edit: Det finns faktiskt företag som säljer stubbsittning. På riktigt. Man får sitta i 3h på en stubbe ensam i skogen och reflektera över livet. Detta får man dessutom betala för. Fullkomligt LYSANDE affärsidé! [/QUOTE skrev:
Haha! fyfan va bra, det ska jag börja med på vår tomt, vi har både stubbar & stenar, ganska bra täckningsbidrag på den verksamheten! :tummenupp

Finns många stela, lönnfeta och bittra gamla gubbar här. Parkour är imponerande när det utförs av duktiga människor, allt ser fånigt ut när det görs av amatörer, tillochmed hojåkning. :)

Ville bara säga att det går bra att komma hem till mig & sitta på stubbe precis så länge man vill, enda kravet är att ni tar med stubben hem. :)

Mot en mindre kostnad förstår jag! :tummenupp

Nej för fan! vet du hur mycket en stubbfräsning kostar?!, det är ju lysande om någon tar med skiten mot att dom får sitta på den ett par timmar....

Nivån på adrenalin känns överdriven :)

När rödmyrorna blir varse att du sitter på deras hus blir adrenalinutsöndringen högst påtaglig.....

Last edited:
Nej för fan! vet du hur mycket en stubbfräsning kostar?!, det är ju lysande om någon tar med skiten mot att dom får sitta på den ett par timmar....

Jo förvisso men om jag måste jobba av det eller betala pengar för det blir det en kostnad ändå :tummenupp

Förresten, kanske vore en hobby att ta upp.

-Tränar du?

aaa föfan. stubbsitter 3 ggr i veckan!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna