Bodycontrol!

Dom lirar helt klart i en egen liga, kullerbyttor framför korvmojjen & sitta på staket & dingla med benen...tunga grejer!

Å rätt vare e så flyger någon upp på bänken bredvid korvmojen och skrämmer tanten som sitter där. Men bara lite.

Undrar om hans stuntmankarriär betalar honom en porsche, eller om nån halvsopig skådis köper miljondollarvillor på löpande band pga av alla coola actionsscener?

Jag vill kunna hoppa in i bilen sådär, men rädslan för att gränsla växelknoppen eller något annat dumt stoppar mig :död

Rejält spänstig och sjysst kontroll av kroppen.
Hade man bara fortsatt när man var ung istället för att meka moppar och dylikt så hade man säkert varit kvar i ligan...

/E. litgymnast

Rejält spänstig och sjysst kontroll av kroppen.
Hade man bara fortsatt när man var ung istället för att meka moppar och dylikt så hade man säkert varit kvar i ligan...

/E. litgymnast

Fan är du också gammal gymnast!?
Det var något nytt. Jag lade väl av i 14-årsåldern, men skötte mig rätt hyggligt på min icke elitnivå.

Fan är du också gammal gymnast!?
Det var något nytt. Jag lade väl av i 14-årsåldern, men skötte mig rätt hyggligt på min icke elitnivå.

haha, vad skoj. :)
Jo, jag är gammal Sollentunagymnast och gick upp till elitgruppen men då fann jag kampsport samt mopeder istället... blev ju aaaaaldriiiiiiig retad i plugget för att man höll på med gymnastik. :rolleyes:

...och så har vi svenska le parkour-killen:

[YOUTUBE-ID]cdN8S03G_nA[/YOUTUBE-ID]

'är du ok eller?'--->humor har de iaf.

När jag var liten så sas det alltid att gymnastik var ghey, bara små cheyer som höll på med sånt + en och annan mindre tjej intresserad kille...

Börjar känna mig lurad :confused:

Du säljer ju upplevelser , kanske borde börja med "Bli stadshoppare för en dag" :D

Japp, störtkruka ingår :D

Edit: Det finns faktiskt företag som säljer stubbsittning. På riktigt. Man får sitta i 3h på en stubbe ensam i skogen och reflektera över livet. Detta får man dessutom betala för. Fullkomligt LYSANDE affärsidé!

Varför åker du hoj? Det är roligt.

Bah. Nymodigheter. Sant iofs. Parkour = annat namn för kullerbyttor och hoppa bock. Verkar vara ett besvärligt sätt att ta sig fram hursomhelst.

Last edited:
Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...