Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chris Ash skrev:
korvgubbe skrev:Särskillt bra tycker jag följande är så vi slipper känna oss bakbundna:
"Innebörden i begreppet "utöva" skall förstås i en vidare mening än det straffrättsliga gärningsmannabegreppet. Detta innebär att personen inte behöver misstänkas vara en presum tiv gärningsman för att han eller hon ska
anses kunna komma att utöva brottsligheten. Det kan således vara tillräckligt med att personen rent objektivt kan komma att främja en framtida brottslighet."
![]()
Chris Ash skrev:Låter som något hämtat ur en totalitär polisstat. Man blir riktigt orolig när man läser sånt. Hoppas förnuftet segrar....
Chris Ash skrev:Låter som något hämtat ur en totalitär polisstat. Man blir riktigt orolig när man läser sånt. Hoppas förnuftet segrar....
ah17 skrev:Eftergiftspolitik har ödelagt Europa en gång, låt oss inte göra samma misstag igen.
ah17 skrev:Vad är förnuft? Arga brev till FN och prat med socialtant?
Eftergiftspolitik har ödelagt Europa en gång, låt oss inte göra samma misstag igen.
Spinky Spendrup skrev:Jävlars. Nu har jag missat något igen. Jag trodde det var en totalitär diktatur som såg till att ödelägga europa.
Chris Ash skrev:En totalitär diktatur med en av historiens effektivaste krigsmaskiner, fullt jämförbart med en galen islamist som spränger sig själv på en buss....
Chris Ash skrev:Ibland undrar man vilka det är som "hatar frihet".....
ah17 skrev:Ja just det. Peace in our time hade Chamberlain knappast sagt om han vetat allt vi vet idag.
Gjorde han rätt eller fel Chamberlain.
ah17 skrev:Enligt dig så var eftergiftspolitiken helrätt.
ah17 skrev:Annars skulle du väl förespråka militära interventioner mot totalitära diktaturer som den i Afghanistan, Irak, Nordkorea osv. Antar att du var emot kriget i Irak också, demokratiförespråkare som du kallar dig. Phaaaa
Chris Ash skrev:Vänligen tillskriv mig inte åsikter du tror att jag har. Tack.
ah17 skrev:Såsom du kallar andra för bruna menar du?
Chris Ash skrev:Nej inte alls, det sker alltid efter att den bruna personen klart och tydligt formulerat bruna åsikter.

Halogen skrev:Bah... En jätteintressant diskussion förstörd redan på sidan ett bara för att någon tvunget skulle dra in Hitler som ett argument. Gör inte det. Tack.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |