Bo i trollhättan

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 690 SMC-R
Vi har en amerikan som skall flytta till Trollhättan. Humlan och Granngården, är det sjyssta områden, eller är det misär?
 
t-rex skrev:
Vi har en amerikan som skall flytta till Trollhättan. Humlan och Granngården, är det sjyssta områden, eller är det misär?

Jag skulle väl jämfört det med Biskopsgården
eller Angered.
Inget fel med att bo där,men det
finns vackrare områden.

MVH Peter
 
t-rex skrev:
Vi har en amerikan som skall flytta till Trollhättan. Humlan och Granngården, är det sjyssta områden, eller är det misär?

Jag har bott i Trollhättan typ 1998-2005, och kan väl säga att det kanske
inte är något att sträva efter...
 
Jag letar vidare. Tackar.


Någon som har en sjysst lägenhet/mindre hus, möblerat, att hyra ut några år?
 
Granngården o Humlan är packområden, sök istället ut till Dannebacken, Stavre, Karlstorp, Hjortmossen, Trollhättan som stad är helt ok att bo i, hyfsade uteställen(om man jämför med resten av 3-stad)
 
t-rex skrev:
Vi har en amerikan som skall flytta till Trollhättan. Humlan och Granngården, är det sjyssta områden, eller är det misär?


Kan man undvika dom nämnda ställena att bo på, så är det föredra.
Skulle kunna säga att Kronogården,Lextorp och Sylte är dom ställena
man helst av allt inte skulle vilja flytta till.
Förövrigt är det en väldigt trevlig stad.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top