BMW S1000RR - tråden

Kommer du köra på bana med din BMW S1000RR ?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
BMW Motorrad Days 2012 Pt. V

Sista delen i detta inläggsbombardemang, blandade bilder helt utan störande kommentarer!

IMG_0915_2.jpgIMG_0917_2.jpgIMG_0919.jpgIMG_0921.jpgIMG_0920_2.jpgIMG_0925.jpgIMG_0930.jpgIMG_0931.jpg

Härligt att se! Bra jobbat "doktorn" :tummenupp

Verkar som om de stora grabbarna har Brembo hela vägen... hmm, kosta plenty...:tungan

Vika Härliga Bilder och superbra info, DR-Zätare. Precis såna godsaker som gör livet värt att leva. Önskar att ditt hjärta klappade för Aprilia istället:D

Vika Härliga Bilder och superbra info, DR-Zätare. Precis såna godsaker som gör livet värt att leva. Önskar att ditt hjärta klappade för Aprilia istället:D

Flyttar jag till Noale någon gång så kanske. Bor man i München och har flickvän härifrån får man hålla sig till BMW för husefridens skull :)

Ducati var accepterat tidigare men sedan det köptes av DKW så lär man hamna i problem med en sådan här :hihi

Last edited:
Hallo,

Was ich habe gehört ist dass ein PCV (oder anderes mapping) mit ein originales motor macht ein paar ps extra in der mittelregister aber nichsts extra am spitz.

Mit komplettanlage, filter und so weiter braucht du natürlich ein PCV mit sondermappe für maximale leistung.

:)

Hallo Männer! Als neuer Eigentümer eines großen deutschen, frage ich mich, was Sie sollten Mapping zu fahren? Ist der Power Commander, die Sorge oder Sie den Originalkarton neu zuordnen kann? Mein Fahrrad ist original, aber jetzt planen zu stoppen Kühlt Block & Verteiler und Filter .... Mit freundlichen Grüßen / / Jante Linie

Fan du verkar ju kunna tyska, själv skulle jag bara vara lite rolig och använde mig av google translator :)

Så det är alltså powercommander som gäller då man ska mappa, de går inte att mappa orginalboxen?

Är det ebay som gäller när man ska köpa avgas mm eller finns det nån annan vettig sida att handla ifrån?

Imorn bär de iaf av mot Norge för en liten hojsemester, första stopp blir Bodö sen får vi se vart vi styr kosan.

Touringkittad å klar :tummenupp
ImageUploadedByTapatalk1341764315.813326.jpg

Hallo,

Was ich habe gehört ist dass ein PCV (oder anderes mapping) mit ein originales motor macht ein paar ps extra in der mittelregister aber nichsts extra am spitz.

Mit komplettanlage, filter und so weiter braucht du natürlich ein PCV mit sondermappe für maximale leistung.

:)

Fan du verkar ju kunna tyska, själv skulle jag bara vara lite rolig och använde mig av google translator :)

Så det är alltså powercommander som gäller då man ska mappa, de går inte att mappa orginalboxen?

Är det ebay som gäller när man ska köpa avgas mm eller finns det nån annan vettig sida att handla ifrån?

Imorn bär de iaf av mot Norge för en liten hojsemester, första stopp blir Bodö sen får vi se vart vi styr kosan.

Touringkittad å klar :tummenupp
View attachment 365378

Jag anade det och det är tur det, annars skulle du lätt märka alla fel jag gjorde i mitt svar. Jag bor i München men min tyska är WIP om man säger så :)

Såvitt jag vet går det inte att mappa originalboxen och det är PCV eller liknande som gäller.

Jag hoppas du stannar förbi banan i Mo i Rana När du är i Norge, det är det hojen är gjord för :)

Hej på er alla i tråden! Kika gärna lite då och då på första sidan o första inlägget och kom med idéer för att göra den bättre o mer komplett.

:tummenupp

Flyttar jag till Noale någon gång så kanske. Bor man i München och har flickvän härifrån får man hålla sig till BMW för husefridens skull :)

Ducati var accepterat tidigare men sedan det köptes av DKW så lär man hamna i problem med en sådan här :hihi

Förstår precis vad du menar, vad gör man inte för lugnet:D
Jag var på Mantorp i lördags och blev sugen på en cool Camaro. När jag berättade det för frugan, sa hon att det är ju bara att sälja hojarna så har du råd. Så var det slut på den diskussionen:(

Hej på er alla i tråden! Kika gärna lite då och då på första sidan o första inlägget och kom med idéer för att göra den bättre o mer komplett.

:tummenupp

Fyll på med länkar om Aprilia, så blir förstasidan komplett:tummenupp
Sorry, kunde inte låta bli nu när vi hamnar sida vid sida hos ProBike:krama

Fyll på med länkar om Aprilia, så blir förstasidan komplett:tummenupp
Sorry, kunde inte låta bli nu när vi hamnar sida vid sida hos ProBike:krama

Hmm, vi BMW åkare får väl ta det onda med det goda när det gäller att stå sida vid sida med Aprillia. Bättre det än att vara ensam bredvid HD....:3freak

Förstår precis vad du menar, vad gör man inte för lugnet:D
Jag var på Mantorp i lördags och blev sugen på en cool Camaro. När jag berättade det för frugan, sa hon att det är ju bara att sälja hojarna så har du råd. Så var det slut på den diskussionen:(

Jag brukar hålla drömmarna för mig själv så får de leva några minuter längre. Dessutom känner man sig betydligt smartare när man själv listar ut att man inte har råd än när någon berättar det för en :)

Men, för att hålla drömmarna vid liv...
http://www.youtube.com/watch?v=IrhW6W7eZDI&feature=youtube_gdata_player

Hmm, vi BMW åkare får väl ta det onda med det goda när det gäller att stå sida vid sida med Aprillia. Bättre det än att vara ensam bredvid HD....:3freak

Det är ju bara att hänga en skylt på vardera;
BMW - Den här kan du få reservdelar till
Aprilia - Inte till den här

:hihi

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti