Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vika Härliga Bilder och superbra info, DR-Zätare. Precis såna godsaker som gör livet värt att leva. Önskar att ditt hjärta klappade för Aprilia istället![]()
Vika Härliga Bilder och superbra info, DR-Zätare. Precis såna godsaker som gör livet värt att leva. Önskar att ditt hjärta klappade för Aprilia istället![]()
Hallo Männer! Als neuer Eigentümer eines großen deutschen, frage ich mich, was Sie sollten Mapping zu fahren? Ist der Power Commander, die Sorge oder Sie den Originalkarton neu zuordnen kann? Mein Fahrrad ist original, aber jetzt planen zu stoppen Kühlt Block & Verteiler und Filter .... Mit freundlichen Grüßen / / Jante Linie
Hallo,
Was ich habe gehört ist dass ein PCV (oder anderes mapping) mit ein originales motor macht ein paar ps extra in der mittelregister aber nichsts extra am spitz.
Mit komplettanlage, filter und so weiter braucht du natürlich ein PCV mit sondermappe für maximale leistung.
![]()
Fan du verkar ju kunna tyska, själv skulle jag bara vara lite rolig och använde mig av google translator
Så det är alltså powercommander som gäller då man ska mappa, de går inte att mappa orginalboxen?
Är det ebay som gäller när man ska köpa avgas mm eller finns det nån annan vettig sida att handla ifrån?
Imorn bär de iaf av mot Norge för en liten hojsemester, första stopp blir Bodö sen får vi se vart vi styr kosan.
Touringkittad å klar
View attachment 365378
Hej på er alla i tråden! Kika gärna lite då och då på första sidan o första inlägget och kom med idéer för att göra den bättre o mer komplett.
![]()
Flyttar jag till Noale någon gång så kanske. Bor man i München och har flickvän härifrån får man hålla sig till BMW för husefridens skull
Ducati var accepterat tidigare men sedan det köptes av DKW så lär man hamna i problem med en sådan här![]()
Hej på er alla i tråden! Kika gärna lite då och då på första sidan o första inlägget och kom med idéer för att göra den bättre o mer komplett.
![]()
Fyll på med länkar om Aprilia, så blir förstasidan komplett
Sorry, kunde inte låta bli nu när vi hamnar sida vid sida hos ProBike![]()
Så det är alltså powercommander som gäller då man ska mappa, de går inte att mappa orginalboxen?
Förstår precis vad du menar, vad gör man inte för lugnet
Jag var på Mantorp i lördags och blev sugen på en cool Camaro. När jag berättade det för frugan, sa hon att det är ju bara att sälja hojarna så har du råd. Så var det slut på den diskussionen![]()
Hmm, vi BMW åkare får väl ta det onda med det goda när det gäller att stå sida vid sida med Aprillia. Bättre det än att vara ensam bredvid HD....![]()
Det är ju bara att hänga en skylt på vardera;
BMW - Den här kan du få reservdelar till
Aprilia - Inte till den här
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra