Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Inte i BMW-folkets värld....Nog tycker jag 185hk österrikisk twin är hårdare än 160hk bayersk radfyra.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inte i BMW-folkets värld....Nog tycker jag 185hk österrikisk twin är hårdare än 160hk bayersk radfyra.
Sannolikheten för att den österrikiska hojen faktiskt visar sig vara starkare och snabbare än den tyska kan väl inte vara större än lite över noll?Nog tycker jag 185hk österrikisk twin är hårdare än 160hk bayersk radfyra.
App app, Asymptotiskt nära noll!Sannolikheten för att den österrikiska hojen faktiskt visar sig vara starkare och snabbare än den tyska kan väl inte vara större än lite över noll?
Sannolikheten för att den österrikiska hojen faktiskt visar sig vara starkare och snabbare än den tyska kan väl inte vara större än lite över noll?
Stackars nya KTM Super Duke 1290. Fick vara värsta och elakaste streetfightern i några dagar bara.
Nog tycker jag 185hk österrikisk twin är hårdare än 160hk bayersk radfyra.
Radare skrev:Stackars nya KTM Super Duke 1290. Fick vara värsta och elakaste streetfightern i några dagar bara.
BMW S 1000 RR är en mycket snabbare sporthoj än KTM RC8. Nu kommer båda versionerna (något modifierade) som kåplösa modeller. Jag skulle bli förvånad om BMW har justerat motorn så att den är väsentligt mindre accelerationssnabb än i S 1000 RR; det var nämligen länge sedan BMW misslyckades med en ny modell.Hur tänkte du där?
Problemet med deutscharna är att de aldrig lyckas kombinera estetik med funktion. De har duktiga intrustri designers och ingenjörer, men inget sammarbete. Sen är det klart; de försöker behålla sin visual brand coherency. Men varför behålla en estetik som ser ut som en påse med blandade skridskor?
Kom på något nytt BMW och gör allt coherent efter det. För helv!![]()
Problemet med deutscharna är att de aldrig lyckas kombinera estetik med funktion. De har duktiga intrustri designers och ingenjörer, men inget sammarbete. Sen är det klart; de försöker behålla sin visual brand coherency. Men varför behålla en estetik som ser ut som en påse med blandade skridskor?
Kom på något nytt BMW och gör allt coherent efter det. För helv!![]()
Lugn lugn! Jag ligger faktiskt på ett hotell i Bayern nu.. (München)..
Jag styr upp deras streetfighter imorn om inte bakfyllan sätter stopp!![]()
BMW S 1000 RR är en mycket snabbare sporthoj än KTM RC8. Nu kommer båda versionerna (något modifierade) som kåplösa modeller. Jag skulle bli förvånad om BMW har justerat motorn så att den är väsentligt mindre accelerationssnabb än i S 1000 RR; det var nämligen länge sedan BMW misslyckades med en ny modell.
Lugn lugn! Jag ligger faktiskt på ett hotell i Bayern nu.. (München)..
Jag styr upp deras streetfighter imorn om inte bakfyllan sätter stopp!![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Richa blickar framåt mot 70 år i branschen
Bike var på plats på Richa ... |