BMW M6 kör om sporth0jar (GSXR1000) i toppfart

Tror nog att dom i M6:an är fortfarande jätte stolta över att ha kört om två motorcyklar :brinnerup
Själv förstår jag inte vad nöjet är att köra om snabba fordon, själv har jag kört om Porschar och Corvetter och inte fan har jag blivit gladare för det :va

minns engång när vi va ute och körde och drog ifrån en porche med en brud bakom ratten.. helvete vad det uiiilades och spexades och raggades på macken där alla sedan stannade.. så visst fan är det kul att racea lite :D

hade tyckt det va skitkul att dra ifrån nån som ligger och pinar på toppfart som dom där två hojjarna gör.. bmw m1 är den enda coola bmwn förresten...

burner skrev:
Håller med.
Varför fick vi inte se tex. 0-100 eller 100-200 ???

Läs första posten så står det klart och tydligt att det inte är någon som tror att bilen är snabbare i Acc.

Det är fn helt otroligt vilket liv det blir för varje tråd av denna typen.
Testa mot turbohoj osv, vad är det för relevans att göra det, nu är det två fordon som jämförs, varför dra upp massa andra saker..... Suck!

MDrei skrev:

Varför inte ställa upp på Tullinge imorgon om du får låna den igen :D - anmälan mellan 07.00 - 08.00 utan förbokning och rapportera sedan hur många du slog och hur mycket pisk du fick :hihi . Tyckte jag kände igen filmen som rätt gammal - utgången var given från början vad det gäller toppfart :4skrika . Varför lägga upp ett nytt inlägg för denna gamla film :3freak - värdelöst.//R

burner skrev:
2187803 Så kan det vara.

Tur att jag inte behöver en bil för att locka brudarna :tungan

Du e lycklig du....

Själv flockas de runt min Transporter T3 - 89.... eller så kanske det bara är jag?
:hihi

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing