BMW=Mördare, Paranoia eller fakta?

Ravens

Har ny hoj :)
Gick med
28 Jul 2008
Hoj
BMW F800R
Har kört hoj i fyra år nu och råkat ut för några otäcka stuationer, vissa orsakade av mig och en hel del av andra trafikanter, men någonting jag lärt mig är att ser jag BMW-loggan på bilen framför eller bakom så kan man vara beredd på en lynnig jävel som gör allt för att ta livet av en.

Varje gång jag varit med om en "incident" av något slag försöker jag analyser om jag gjorde något fel eller kunde reagerat annorlunda, oftast om det är medtrafikanterna som ställt till med något beror det på slarv, mobiltelefon eller liknande, men de fallen då någon verkligen jävlats med en har det ständigt varit en f*cking BMW.

Pallar inte dra massa historier men senast så försökte nån stor jefla stadsjeep helt allvarligt köra på mig bakifrån och jag har tidigare blivit prejad av en sunkig kombi, men BMW var de.

Är jag paranoid eller har andra likande erfarenheter

OBS: BMW hojjar går fria, utmärkta fordon och piloter i min erfarenhet

funny-car-photos-i-figured-hed-drive-a-mercedes.jpg

Gillar hojåkare med balanserad självbild, såg den här på en HD. Den är bra... Borde klistras på hälften av sthlms muttarder :gnissla

Bifogat

• its a beautiful day.jpg
    its a beautiful day.jpg
    95 KB · Visningar: 128
Är nysvenskar........

tror inte det är så enkel

snubben som försökte mula mig bakifrån såg ut som Björn Ranelid typ, fast han kör ju Jaguar..
Han som prejade mig såg jag mycket väl och han såg fasligt arisk ut i alla fall

Jag föredrar och koncentrera mitt hat mot BMW ägarna då jag ser det som en människa har valt sin grupptilhörighet

Nja, det finns ju betydligt fler udda bilister därute som t ex ...

Blitzen i sin dyra Merzedes sportmodell som precis verka ha läst färdigt Mein Kampf ...

Porche nojan som verkar färdas med ständigt tunnelseende i en tro att han kan passera ljudvallen ...

Familjefädrar i sina chipstrimmade Volvo herrgårdsvagnar med barnens mjukglass droppandes i baksätet ...

Yngre individer i dekaltrimmade äldre sunkiga samt motorsvaga exemplar till personbil som i någon egendomlig tro verkar ha fått för sig att man med nytaget körkort är nästa Le Mans mästare ...

Farbror Sven som ska visa sin familj den nya tuffa Turbo bilen och minsann inte finner sig i att bli omkörd av något på två hjul oavsett hur många som ska offras ...

Terrängbilar / stadsjeepar som varken verkar se eller höra något i sin omgivning trots att de har backspeglar stora som elefantöron ...

Små kåpförsedda firmabilar med olika banala reklamslogans som verkar ha fått för sig att de ska vara i alla filer samtidigt och helst före alla andra ...

Samt övriga stollar med japsdämpare som antingen är hörselskadade eller inte riktigt förstått att kraften sitter i motorn och inte i ljuddämparen ...

Mfl ... :va

Är nysvenskar........

Är missnöjda...

Väldigt många som tjöper sin första BMW tror att det är det snabbaste man kan få tag på.

Efter ett tag märker de att bilen endast är bra på torr asfalt.
Särskilt snabba är de inte heller.
Då tröstköps det fälgar, däck och sänkningssatser.
Sedan är biljäveln inte ens bra på asfalt.

Gillar hojåkare med balanserad självbild, såg den här på en HD. Den är bra... Borde klistras på hälften av sthlms muttarder :gnissla

Som jag skrev så är jag fullt medveten om att jag står att skylla för en hel del av "incidenterna" jag råkat ut för, vet inte säkert frekvensen, men vi kan säga hälften så blir det balanserat o bra

Som jag skrev så är jag fullt medveten om att jag står att skylla för en hel del av "incidenterna" jag råkat ut för, vet inte säkert frekvensen, men vi kan säga hälften så blir det balanserat o bra

Det var inget mot dig, jag ville bara antyda hur många ggr jag sett hojåkare utsätta bilister för ting som skulle få iaf mig att spräcka en pannven. :krama

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti