Har kört hoj i fyra år nu och råkat ut för några otäcka stuationer, vissa orsakade av mig och en hel del av andra trafikanter, men någonting jag lärt mig är att ser jag BMW-loggan på bilen framför eller bakom så kan man vara beredd på en lynnig jävel som gör allt för att ta livet av en.
Varje gång jag varit med om en "incident" av något slag försöker jag analyser om jag gjorde något fel eller kunde reagerat annorlunda, oftast om det är medtrafikanterna som ställt till med något beror det på slarv, mobiltelefon eller liknande, men de fallen då någon verkligen jävlats med en har det ständigt varit en f*cking BMW.
Pallar inte dra massa historier men senast så försökte nån stor jefla stadsjeep helt allvarligt köra på mig bakifrån och jag har tidigare blivit prejad av en sunkig kombi, men BMW var de.
Är jag paranoid eller har andra likande erfarenheter
OBS: BMW hojjar går fria, utmärkta fordon och piloter i min erfarenhet
Varje gång jag varit med om en "incident" av något slag försöker jag analyser om jag gjorde något fel eller kunde reagerat annorlunda, oftast om det är medtrafikanterna som ställt till med något beror det på slarv, mobiltelefon eller liknande, men de fallen då någon verkligen jävlats med en har det ständigt varit en f*cking BMW.
Pallar inte dra massa historier men senast så försökte nån stor jefla stadsjeep helt allvarligt köra på mig bakifrån och jag har tidigare blivit prejad av en sunkig kombi, men BMW var de.
Är jag paranoid eller har andra likande erfarenheter
OBS: BMW hojjar går fria, utmärkta fordon och piloter i min erfarenhet