BMW Koncepthoj .. är inte det Turning Torso i bakgrunden?

Kanske inte så konstigt när den jag tror som har designat hojen är svensk med danskt efternamn:P

Blir dock bra "kontrast". Jävligt snygg mc framför Sveriges fulaste byggnad (och jag ser byggnaden varje jävla dag...)

Blir dock bra "kontrast". Jävligt snygg mc framför Sveriges fulaste byggnad (och jag ser byggnaden varje jävla dag...)

100% off topic, men hur kan du tycka att en av Sveriges snygga byggnader är den allra fulaste?

Du måste ha blivit hjärnskadad efter att ha växt upp i ett land som domineras av sossearkitektur och gråbetong från 70-talet, det är den enda förklaringen.

Smaken är som baken, jo jag vet.. :)

100% off topic, men hur kan du tycka att en av Sveriges snygga byggnader är den allra fulaste?

Du måste ha blivit hjärnskadad efter att ha växt upp i ett land som domineras av sossearkitektur och gråbetong från 70-talet, det är den enda förklaringen.

Smaken är som baken, jo jag vet.. :)

Malmö hade en unik chans att verkligen sätta staden på kartan. Synd man inte byggde en skyline med skyskrapor. Hur fräckt hade inte det varit att se ett mini NY eller Hong Kong när man passerar Öresundsbron från danska sidan?

Malmö hade en unik chans att verkligen sätta staden på kartan. Synd man inte byggde en skyline med skyskrapor. Hur fräckt hade inte det varit att se ett mini NY eller Hong Kong när man passerar Öresundsbron från danska sidan?

App app.. glöm inte bort vart du är någonstans.. Här ska vi inte lägga pengar på sådana onödigheter..

1½ plans kuber i billigaste och enklaste material duger gott..

Represented by four design students Arik Schwarz, Benoit Kzi, Charles Edward Bersham and Monreil Vincent....:tummenupp

Där ser man.. fel av mig.. jag som trodde att det var Ola Stenegård som hade designat hojen, men fel av mig :P

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park