Tänkte köpa en BMW 530D -00:a i nov, men vart så jäkla besviken på bilen så jag gick och köpte mig en Vw Passat TDi Syncro istället. Ångrar mig inte än i dag! Speciellt inte nu när snön har fallit ner.
Hade en passat TDI 170 highline -08 förra året men va aldrig nöjd med den bilen. Byggkvalitén i bmwn ligger på en helt annan nivå.
Jupp. Det har varit min filosofi senare åren. En hyfsat fräsch tüsk kombi med mycket utrustning. Känns fräsch och ny men har tappat minst 50% i värdeminskning. Jag hämtar en E90-330XI nästa måndag som är fullutrustad med 8000 mil på mätaren för 250.000 som kostat 620.000 ny. Då kan man ligga och hålla sig flytande med hyggligt fräsch bil som inte tappar så mycket i värde om man byter lite då och då. Då måste man iof ha ett par hundringar att kasta in till att börja med men har man det kan man åka hyfsat billigt och samtidigt bra.
Låter riktigt billigt! Får man gissa att det är import? Tror hur som helst att du kommer bli grymt nöjd med den. Har aldrig varit så nöjd som jag är med min 325a