Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Satte på ett GPR slipon på hojen här o dagen...trodde aldrig jag skulle säga detta: men den låter FÖR mycket...db killer beställd

Hehe, du vänjer dig. Jag har Acrasystem och plockade ur Db-killern ... till en början var det jobbigt men nu tycker jag bara det är cooolt
Min hoj är till salu, om någon vet någon som är sugenOm avgasningsröret inte säljs med hojen är det redan paxat ... eller hur Johan
![]()
Här har du den
View attachment 312157
Tillverkade du den själv?
Hehe, du vänjer dig. Jag har Acrasystem och plockade ur Db-killern ... till en början var det jobbigt men nu tycker jag bara det är cooolt
Min hoj är till salu, om någon vet någon som är sugenOm avgasningsröret inte säljs med hojen är det redan paxat ... eller hur Johan
![]()
någon som vet om touratechs lilla pakethållare passar på en Xmoto?
http://shop.touratech.se/SE/Catalog/bmw/g_650_x/packvaskor_bagagehallare/01-049-0105-0.html
står bara att den passar till Xchallenge...men de har väl samma bak som Xmoton? Eller är det något som skiljer?
någon som vet om touratechs lilla pakethållare passar på en Xmoto?
http://shop.touratech.se/SE/Catalog/bmw/g_650_x/packvaskor_bagagehallare/01-049-0105-0.html
står bara att den passar till Xchallenge...men de har väl samma bak som Xmoton? Eller är det något som skiljer?
Vad åker ni med för däck? Orginal? Åkt bana med dem?
stenhårda orginal däck såklart de slits ju aldrig.
ska du åka gokartbana eller?
Precis, tänkte dra till Rörken på måndag.

om den blir skrot idag så vill jag ha pipan![]()
Har bytt fram drev till ett 15 drev istället för original 16. Visar min hastighetsmätare fel nu eller tar den värdena från hur långt hjulen snurrar? Min förra hoj tror jag mätte från växellådan så jag fick införskaffa en speedohealer. Vad tror ni?

Ingen aning ... Nu är hastighestmätare inte att lita på, men jämför med något annat fordon. Borde skilja typ 6% mellan 15 och 16.
Har fått på ny framstänka, skall bara fixa gaffelbensskydd också
View attachment 315240
skulle inte du sälja bumsen eller? hur var den på bana?
Jupp, annons ligger ute, hugade spekulanter gör sig besväret
Lite ovant och annorlunda jämfört med en Daytona, men kommer säkert gå toppen när man får kläm på det. Den är så hög, så långt ner till marken!

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |