BMW 650 Xmoto

Satte på ett GPR slipon på hojen här o dagen...trodde aldrig jag skulle säga detta: men den låter FÖR mycket...db killer beställd
 
Satte på ett GPR slipon på hojen här o dagen...trodde aldrig jag skulle säga detta: men den låter FÖR mycket...db killer beställd

Hehe, du vänjer dig. Jag har Acrasystem och plockade ur Db-killern ... till en början var det jobbigt men nu tycker jag bara det är cooolt :yoparty

Min hoj är till salu, om någon vet någon som är sugen :tummenupp Om avgasningsröret inte säljs med hojen är det redan paxat ... eller hur Johan :D
 
Hehe, du vänjer dig. Jag har Acrasystem och plockade ur Db-killern ... till en början var det jobbigt men nu tycker jag bara det är cooolt :yoparty

Min hoj är till salu, om någon vet någon som är sugen :tummenupp Om avgasningsröret inte säljs med hojen är det redan paxat ... eller hur Johan :D

Jag jobbar dock kväll tämligen ofta och kommer hem vid tre tiden på natten...för grannfriden så är en db killer ett måste...
 
Hehe, du vänjer dig. Jag har Acrasystem och plockade ur Db-killern ... till en början var det jobbigt men nu tycker jag bara det är cooolt :yoparty

Min hoj är till salu, om någon vet någon som är sugen :tummenupp Om avgasningsröret inte säljs med hojen är det redan paxat ... eller hur Johan :D

jepp:tummenupp
 
Har bytt fram drev till ett 15 drev istället för original 16. Visar min hastighetsmätare fel nu eller tar den värdena från hur långt hjulen snurrar? Min förra hoj tror jag mätte från växellådan så jag fick införskaffa en speedohealer. Vad tror ni?
 
Har bytt fram drev till ett 15 drev istället för original 16. Visar min hastighetsmätare fel nu eller tar den värdena från hur långt hjulen snurrar? Min förra hoj tror jag mätte från växellådan så jag fick införskaffa en speedohealer. Vad tror ni?

Ingen aning ... Nu är hastighestmätare inte att lita på, men jämför med något annat fordon. Borde skilja typ 6% mellan 15 och 16.

Har fått på ny framstänka, skall bara fixa gaffelbensskydd också :tummenupp

4827892124_97472ef765_b.jpg
 
skulle inte du sälja bumsen eller? hur var den på bana?

Jupp, annons ligger ute, hugade spekulanter gör sig besväret :)

Lite ovant och annorlunda jämfört med en Daytona, men kommer säkert gå toppen när man får kläm på det. Den är så hög, så långt ner till marken!
 
Jupp, annons ligger ute, hugade spekulanter gör sig besväret :)

Lite ovant och annorlunda jämfört med en Daytona, men kommer säkert gå toppen när man får kläm på det. Den är så hög, så långt ner till marken!

har bara kört bana med min gamla trajja ,den var ju sjukt lättsvängd men xm är nog strået lättare ändå ,har kört lite grusväg med xm sjukt kul du borde prova när du kan.
:yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top