Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wesslan skrev:Vore kul om du fick tag i någon på stället. Skulle gärna se att man fick hämta prylarna på lagret men jag tvivlar på det. Håll oss uppdaterade om du får tag i någon.
M.G.F skrev:Har pratat med ansvarig person. Ska försöka få tag på honom igen för då åker jag och chefen dit imorgon. Tydligen hade dom bara Qtek:en och Z500 på lager i Landskrona. Dessutom berättade han att dom köpt in STORA lager och att dom planerat denna driven i ett halvårs tid.
Tycker dock det ser lite halvdant ut eftersom han höjt priserna på mobilerna och allt annat också egentligen bara den senaste timmen.![]()
M.G.F skrev:Har pratat med ansvarig person. Ska försöka få tag på honom igen för då åker jag och chefen dit imorgon. Tydligen hade dom bara Qtek:en och Z500 på lager i Landskrona. Dessutom berättade han att dom köpt in STORA lager och att dom planerat denna driven i ett halvårs tid.
Tycker dock det ser lite halvdant ut eftersom han höjt priserna på mobilerna och allt annat också egentligen bara den senaste timmen.![]()
Herman skrev:Fanns det något i uppsala?? så kan jag kolla upp de...
Halogen skrev:Men det där är ju inte samma företag. De på blocket heter ju "Byggvaror". Tycker fortfarande det verkar skumt, plasmatv och vedkap på samma ställe och bara förskottsbetalning...
toca1 skrev:Sony Eriksson W800i
Leverans stopp i sverige
sportarn skrev:
sportarn skrev:pratade med grabbarna förut och ville man så kan man hämta sina grejer direkt på lagret. De hade mobiler o kameror utanför malmö och större grejer som tv och liknande utanför uppsala.
Det är ju värt att prova.
Jag ringde det 04-numret som står på deras hemsida.toca1 skrev:Ringde dit men dom visste inte vad detta handlade om??? jaja det e la sant då,, ser det för bra ut så är det
nummer ???
sportarn skrev:Jag ringde det 04-numret som står på deras hemsida.
Låter ju jäkligt bra, men som någon sa, varför skriva ut ett företags namn med organisationsnummer och hela kittet. Har kollat bank-giro nummer och allt går till samma ställe.
Bara hoppas det går bra imorgon när det var nån som skulle iväg o kolla in stället.
toca1 skrev:ok,,, ere ngn som har en vettig förklaring till detta....
Orgnumret som dom uppger på sidan går till (se bild) När man ringer till dom på 0176-50441 så säger dom att dom INTE har ngt m detta att göra
När jag ringer 0418-22650 som e det nummret som uppges på http://www.vaddotra.com/ så får jag bara svaret att "just nu kan du inte nå det önskade nummret"
Fan vill ju åka å hämta en lur ju....
Ska bli riktigt intressant o höra vad han säger. Har du fått nån adress?M.G.F skrev:Nu pratade jag precis med killen som säljer grejerna. Han var väldigt mån om att man inte skulle komma dit och bryta förpackningarna. För vad ska han då göra om vi inte ska ha grejerna. Fan klart att jag ska bryta förpackningen om jag ska köpa en grej. Säger väl sig själv. Jag ska iaf ringa i eftermiddag och åka dit om han är där........Ska bli jävligt skoj.
sportarn skrev:Ska bli riktigt intressant o höra vad han säger. Har du fått nån adress?
M.G.F skrev:*UPPDATERING*
Ringde kontaktpersonen i Landskrona men tydligen hade han sålt iväg alla Z500 idag.Så vi kan väl konstatera att detta företag är duktigt FAKE!
Peace Out
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026