Gideo, gideo gideo..o Håkan.........Köpte moped av honom år 2003,
som också ägdes av hans fru i papprenaBedrägeri!! man får INTE sälja någon annas fordon, även om hon redan skrivit på el kanske det var så han han gjorde det, om man ändå myglar med regpapprena, och det gör han väl för han han redan gjort så många grodor, det var ändå skitbra service o han leverarade, men sen när det småkrånglade med garantiprylar, tog det ett veckovis för han att fixa ett lyktglas, fick ringa o tjata o tjata, blev bara framflyttat, han lovade ett datum, när jag stod där hade det inte kommit ännu.., beställde en drivrem som jag fick vänta på i flera veckor, tröttnade och beställde jag från ett annat ställe, och numera går jag ALDRIG in där, rekommenderar ingen annan heller det, han är bra när det gäller att sälja moppar o prylar, men när det gäller reservdelsbiten och garanti, vänta vänta vänta..
Penningkåta icke service vänliga handlare gör så!!
Det enda som var bra med moppestoryn min, var att jag gick vidare till MC då

(plus lite vintermoppar ändå

)
Salenmo i Arboga motorcenter kan jag INTE rekomendera någon heller, blev så illa bemött sist där, han ser bara Dollarklirret när folk kollar på nya moppar, scotrar, men när han INTE förstår vilken reserdel man vill ha så får man söka själv i hans böcker o microfisch för han har "inte tid" för det är kunder i affären, samt att han skall "dricka" klart sitt kaffe när man kommer in först av alla 10 minuter efter affären öppnat.. så då får det vara....Däremot Italia Bike center i Arboga all heders!!!!!!!
Har varnat ute på "stora" sporthoj för denna lurifax..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=89330