bluddrig gixxer

DILEMMA!!! finns ta mig f*n inte trottelnålar att få tag i nånstans i dessa dagar. "de är slut på centrallagret" o.s.v. eller "vi kan få tag i 2st". Får försöka plocka lite här och var men det verkar vara 3-5 veckors väntetid på just nålarna (även från tyskland).

Mc-shopen i karlstag får dock in membran för 420:- imorogn så det var ju en trevlig nyhet så man kan sparka igång hojaset (mc-dagarna här om 2 veckor).

Medans jag väntar på nya nålar och emulsionsrör så har jag läst att folk har blivit rekommenderade att sänka nålarna ett steg "under tiden" de väntar på att byta dem. Kan det göra lite skillnad kanske eller kan jag skippa det??

Man lär sig mycket på att fråga er som kan samt plocka itu sakerna själv i varje fall! :banana

herge skrev:
2297814 DILEMMA!!! finns ta mig f*n inte trottelnålar att få tag i nånstans i dessa dagar. "de är slut på centrallagret" o.s.v. eller "vi kan få tag i 2st". Får försöka plocka lite här och var men det verkar vara 3-5 veckors väntetid på just nålarna (även från tyskland).

Mc-shopen i karlstag får dock in membran för 420:- imorogn så det var ju en trevlig nyhet så man kan sparka igång hojaset (mc-dagarna här om 2 veckor).

Medans jag väntar på nya nålar och emulsionsrör så har jag läst att folk har blivit rekommenderade att sänka nålarna ett steg "under tiden" de väntar på att byta dem. Kan det göra lite skillnad kanske eller kan jag skippa det??

Man lär sig mycket på att fråga er som kan samt plocka itu sakerna själv i varje fall! :banana

Det gör säkert skillnad, och så får du skumma svackor i registret sen precis som jag! Tycker att du ska testa med membranet först om det nu var så att det var trasigt innan du tog isär. Kanske svårt att veta... Lycka till iaf!

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back