Blondie Bannad o tackar för sig

• Thread starter Thread starter B2
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Ravetrancer skrev:

Nja, du vinner säkert :) Lästa tidigare att du hade en jättefin anläggning... Jag har själv haft fina saker men tröttnade till slut på att aldrig bli nöjd och provade ständigt nya grejer. Så nu sitter man med en hemmabioanläggning istället och tänker tillbaks på välljudet som störde grannarna till vansinne tidigare :kocko

Boffen skrev:
Nja, du vinner säkert :) Lästa tidigare att du hade en jättefin anläggning... Jag har själv haft fina saker men tröttnade till slut på att aldrig bli nöjd och provade ständigt nya grejer. Så nu sitter man med en hemmabioanläggning istället och tänker tillbaks på välljudet som störde grannarna till vansinne tidigare :kocko
hahah var det därför du sökte i trådar ???:)

Jag är vad man kallar för high end dåre :)

Pallar inte läsa hela tråden nu på fyllan, men jag tycker de e tråkigt att blondie försvinner då hans inlägg brukar lätta upp stämningen! :banana

SENSEI skrev:
Jag heter Strider jag är från Göteborg Jag åker häftig R1.. jag vågar vara obstinat....
Jag heter SENSEI, jag är från södertälje och jag vågar göra persoangrepp utan att ha med saken att göra :7peta

Snart kommer nog PRO och sånt här också, då blir det skoj!
Swedie, när får vi lite PRO som vi kan betala lite för?

Vore kul om man kunde rösta lite på folks profil och och så också!

HAHAHAHAHA Hur kan en tråd om en banning på 2 dagar spåra ur så in i bomben?????

Verkar som om många är väldigt tuffa vid tangenborden undrar hur dom e i verkliga livet. :D

letar efter en ironismiley hittar ingen

Nu tar vi alla varandra i händerna och sjunger härlig är jorden och så kramas vi efteråt. :yoparty :D

PIX skrev:
HAHAHAHAHA Hur kan en tråd om en banning på 2 dagar spåra ur så in i bomben?????

Verkar som om många är väldigt tuffa vid tangenborden undrar hur dom e i verkliga livet. :D

letar efter en ironismiley hittar ingen

Nu tar vi alla varandra i händerna och sjunger härlig är jorden och så kramas vi efteråt. :yoparty :D
se vad lite tristess en lördagskväll kan göra med folk :)

Denna tråd är ett bra bevis på att alla minimottisar är från helvetet. Skickade till jorden tillsammans med gräshoppor, brännmaneter och digerdöden för att jävflas med de arma människorna.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma