Blondie Bannad o tackar för sig

• Thread starter Thread starter B2
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Kanske dags för en del att vakna upp och inse att Swedie faktiskt är "envåldhärskare" då det är HANS sajt och fler borde vara tacksamma för de jobb han lägger ner :Bugar

Vet inte om Blondie är inblandad i samma gruppköp som Rejvis men om han är det förstår jag inte vad de klagar om.
Vad jag vet har de kört 3-4 omgångar av sitt utan problem och borde vara glada istället :pannkyss

sandstream skrev:
Kanske dags för en del att vakna upp och inse att Swedie faktiskt är "envåldhärskare" då det är HANS sajt och fler borde vara tacksamma för de jobb han lägger ner :Bugar

Precis :fakta

Dessutom hade ju en varning gått ut tidigare vad jag förstår...
Tycker man inte om hur detta forum funkar så får man väl byta.. :)

Last edited:
sandstream skrev:

:fakta :fakta

Kan ju säga det att bara hålla efter EN del på forumet tar hyffsar mycket tid om dagen om man ska kolla igenom och redigera vissa delar..

Kanon bra jobb Swedie.. :tummenupp

Tommy skrev:
Det är väl precis så du resonerar eller?
Varför skulle det vara förbjudet att diskutera andra gruppköp eller affärer här annars?
Kan inte bara alla ta och vända på situationen lite? Varför ska jag tillåta andra att så öppen och fint få utnyttja sidan för att sälja och tjäna pengar utan att betala för det? Jag valde W-moto framför Ravetrancer pga vad W-moto kunde erbjuda (vad behöver inte någon fråga eller nämna). Nu är det så att jag som sagt valt W-moto som säljare av Minimotos via SH. Att W-moto nu gjort fel för sig, vet jag om och jag hjälper de som kontaktar mig angående det. Det hela har nu efter tyvärr en lång väntan löst sig i de flesta fallen. Det kommer sen ofta in folk här som säger att "vad W-moto säljer är skit och köp hos oss istället"-mentaliteten. Allt väldigt blurrigt. Folk tröttnar, jag tröttnar och gör något åt det. Dessa blir sårade. Jag gör det inte för att "dölja" att vissa haft problem. Klart folk ska få veta.

Men att hitta på och skriva ett citat som om jag skulle skrivit det och på så sätt helt kasta skit på MIG kommer jag inte tolerera.

Förr, sa jag att jag inte ville tjäna pengar på SH. Nu kanske jag vill det och därmed tar vissa åtgärder som då hindrar andra att sälja via sidan gratis. Är det fel?

Börjar tröttna på vissas försök att ständigt kasta skit på mig. Kan inte bara sitta och tiga och acceptera.

sandstream skrev:

Kan bara hålla med. Var glada och tacksamma ist. För att sporthoj.com finns. Och för att Swedie orkar med att hålla allt på topp. Tummen upp för dig, killen! :tummenupp

// Lena

ljungen_79 skrev:
Eller för att han inte slickade röven på mr. swetti
Vet du hur ofta jag hör detta? Handlar väl fan inte om att slicka röv att vara trevlig mot mig? Men det hjälper om jag ska gå till mitt yttersta för att hjälpa. Borde du förstå själv. Vill du ha hjälp med något så står du väl knappast och hånar och retar personen du vill ska hjälpa dig? Sen undrar jag vad endel här tror att folk gör för mig som i slutändan får er att tänk att man slickar min röv.

Detta börjar bli fånigt. Men tror vissa här behöver tala ut...

Att folk säger att de är tacksamma för den tid jag lägger ner för att ge ut SH till er alla, är väl inte rövslickeri? jisses.

Swedie skrev:
Kan inte bara alla ta och vända på situationen lite? Varför ska jag tillåta andra att så öppen och fint få utnyttja sidan för att sälja och tjäna pengar utan att betala för det? Jag valde W-moto framför Ravetrancer pga vad W-moto kunde erbjuda (vad behöver inte någon fråga eller nämna). Nu är det så att jag som sagt valt W-moto som säljare av Minimotos via SH. Att W-moto nu gjort fel för sig, vet jag om och jag hjälper de som kontaktar mig angående det. Det hela har nu efter tyvärr en lång väntan löst sig i de flesta fallen. Det kommer sen ofta in folk här som säger att "vad W-moto säljer är skit och köp hos oss istället"-mentaliteten. Allt väldigt blurrigt. Folk tröttnar, jag tröttnar och gör något åt det. Dessa blir sårade. Jag gör det inte för att "dölja" att vissa haft problem. Klart folk ska få veta.

Men att hitta på och skriva ett citat som om jag skulle skrivit det och på så sätt helt kasta skit på MIG kommer jag inte tolerera.

Förr, sa jag att jag inte ville tjäna pengar på SH. Nu kanske jag vill det och därmed tar vissa åtgärder som då hindrar andra att sälja via sidan gratis. Är det fel?

Börjar tröttna på vissas försök att ständigt kasta skit på mig. Kan inte bara sitta och tiga och acceptera.

Jag ser det inte som köp hos oss mentalitet. men jag kan ha fel.

Swedie skrev:

Klart att du har rätt att få något för det du skapat....
Du väljer själv vilka samarbetspartners du vill ha på sidan...
Kan folk inte uppföra sig så kicka.. inget snack om den saken...
Känner igen mycket av situationen då jag varit en av de drivande bakom en stor counterstrikecomuniti...
Stå på dig Swedie

Swedie skrev:
Vet du hur ofta jag hör detta? Handlar väl fan inte om att slicka röv att vara trevlig mot mig? Men det hjälper om jag ska gå till mitt yttersta för att hjälpa. Borde du förstå själv. Vill du ha hjälp med något så står du väl knappast och hånar och retar personen du vill ska hjälpa dig? Sen undrar jag vad endel här tror att folk gör för mig som i slutändan får er att tänk att man slickar min röv.

Att folk säger att de är tacksamma för den tid jag lägger ner för att ge ut SH till er alla, är väl inte rövslickeri? jisses.

Jag tror inte att du ska ta åt dig... folk som är på dåligt humör skäller på den som är närmst.. kanske har de även något innanför västen så här en lördagkväll..? Kanske har de inte råd att gå ut så här helgen före lön.. kanske vill de att samtalet inte ska ta slut... :tungan

Detta ska du däremot ta åt dig av: :pannkyss :Bugar :yoparty :kiss

Swedie skrev:

¨

Ja jag skulle inte vilja byta med dig, du gör ett bra jobb.

Minimorran skrev:
Jag tror inte att du ska ta åt dig... folk som är på dåligt humör skäller på den som är närmst.. kanske har de även något innanför västen så här en lördagkväll..? Kanske har de inte råd att gå ut så här helgen före lön.. kanske vill de att samtalet inte ska ta slut... :tungan

Detta ska du däremot ta åt dig av: :pannkyss :Bugar :yoparty :kiss

Här sitter man en lördagkväll och lider för att jag inte får dricka alkohol pga "starka smärtstillande tabletter" som absolut inte får blandas med alkohol... Och min spätta gosar med andra,,,,, :mad:

:felämne

All respekt för det jobb du lägger ner Swedie :Bugar

Med tanke på det har jag full förståelse om du skulle vilja ha ut något av det.

Allså, det är ju forumägaren som bestämer.
Nackdelen är att Swedie i viss mån går i borgen förtroendemässigt för de bolag som få arrangera gruppköp osv här.
-"Heldre bolaget XXXXX som är på SH än några tjommar i GBG som jag inte känner" lixom....

Det är ju synd att strulade så förbannat med minimotosarna, utan det så hade nog inte något sådant här hänt.

Swedie skrev:
nej 2 dagar för att inse att det inte var 1 dag. lite så man får allvar i banningen.
Men vad fan är problemet då? Jag har förmodligen varit bannad längre än så.
För att inte tala om typ sege, och det är inga hard feelings. Töntigt med all uppståndelse.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey