Kan inte bara alla ta och vända på situationen lite? Varför ska jag tillåta andra att så öppen och fint få utnyttja sidan för att sälja och tjäna pengar utan att betala för det? Jag valde W-moto framför Ravetrancer pga vad W-moto kunde erbjuda (vad behöver inte någon fråga eller nämna). Nu är det så att jag som sagt valt W-moto som säljare av Minimotos via SH. Att W-moto nu gjort fel för sig, vet jag om och jag hjälper de som kontaktar mig angående det. Det hela har nu efter tyvärr en lång väntan löst sig i de flesta fallen. Det kommer sen ofta in folk här som säger att "vad W-moto säljer är skit och köp hos oss istället"-mentaliteten. Allt väldigt blurrigt. Folk tröttnar, jag tröttnar och gör något åt det. Dessa blir sårade. Jag gör det inte för att "dölja" att vissa haft problem. Klart folk ska få veta.
Men att hitta på och skriva ett citat som om jag skulle skrivit det och på så sätt helt kasta skit på MIG kommer jag inte tolerera.
Förr, sa jag att jag inte ville tjäna pengar på SH. Nu kanske jag vill det och därmed tar vissa åtgärder som då hindrar andra att sälja via sidan gratis. Är det fel?
Börjar tröttna på vissas försök att ständigt kasta skit på mig. Kan inte bara sitta och tiga och acceptera.