Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo, efter kvalet fick vi starta som nr 25, (Jenny)kom iväg sist efter lite strul med startknappen.2936811Hur gick det?
ja och det gick ju kanon2936980Det var en fröjd för ögat att se Blommans Race-face genom visiret när hon gick som på räls in i kurvan efter start/mål rakan.
Baserat på avgasknallen vid avslag så var det hon som släppte gasen sist vid ingången.
![]()
ja, kom hit så kan du få kyssa mina fötter2937041Du rockar blomman! Min nya idol!![]()
![]()
Jag följer upp i kön av beundrare. Grymt att komma i mål i första racet under dom förutsättningarna!!!
Jag följer upp i kön av beundrare. Grymt att komma i mål i första racet under dom förutsättningarna!!!
Har idag fortsatt utbildningen av den äldsta dottern, nu har hon någon att se upp till.
(Idag har hon för övrigt hoppat med fyrhjulingen (hon står upp och tar landningen med benen![]()
), kört sin minimoto utan stödhjulen (det känns skönt med spärrad gas tycker pappa) och åkt med på Rettan en sväng på Lunnavägen).
Finns det sporthoj.com tröjor för 5-åringar???![]()
jo, efter kvalet fick vi starta som nr 25, (Jenny)kom iväg sist efter lite strul med startknappen.
så från sista plats klättrade vi upp till 14, under den tiden bytte jenny och jag efter hon hade kört 45 min, (på med regndäcken under bytet).
SEN.....
jag hade ju två val för det va för sent att bromsa mer...2937527Bra kämpat! Den där kurvan är lurig, den måste vara felkonstruerad på nåt sätt![]()
Kul att ni tog er i mål till slut![]()
Nu dunkar det rejält i fossingen och jag har fått order att uppsöka akuten imorgon och få den fotograferad på djupet
Rejsing är FETT :yopart
Klart ni ska....2937698Bra kämpat Steffi! Man ska aldrig ge upp!
Kul läsning. Gött att det ordnade sig såpass bra ändå![]()
Jävlar va man blir sugen på racing nu.. Nästa gång får vi försöka komma och heja på också.
//Rash och Elisabeth
Klart ni ska....
idag känner ja muskler ja aldrig nånsin användt i hela mitt liv, som antagligen vart döende fram tills nu. För nu känns dom. revbenen hålls ihop av musklerna runt om antagligen då dom är stela som ett bollplank... men efter den karaterullningen får jag väll förvänta mig det antar jag.
Foten gjorde redigt ont igår kväll, kunde inte ens stödja på den, fyfan ja lipade nästan när ja hoppat mellan skrivbordet och sängen igår innan ja somna. Men idag gör den mindre ont och det är bara när ja sätter ner hela foten plant och lägger massa tungd på det benet som den gör sådär fruktansvärt ont. Knät har som sagt ett FETT blåmärke på sig men gör bara lagom ont.
Nu ska ja hoppa iväg till skolan så jag kan hoppa vidare bort till akuten sen vid lunch och få piller mot allt de kan ge mig![]()
Nästa Race är den 10/6 på Falkenberg så då får ni väl passa på att komma då, ni som inte kunde idagJag påminner er igen när det närmar sig!
för en lyckad dag igår! hade ja inte gått av hade vi slagit de andra tjejeteamet (ducati) med råge nu hamnade vi efter dom med 12 varv.. men hade ändå snabbare varvtider!
![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |