Blodgivning 28 Februari

Som gammal UaRR:are så ger jag ungefär samtidigt, fast på annan ort... Men det är svårt att komma ner under fem minuter i Stollholm. 5:25 idag. Vet inte vad det kan bero på, om de stasar olika här mot på Ackis.

Men att slå Janne BlodgivarRossi är nog bara en dröm... :rolleyes:

Lycka till imorgon.

Ps. Om någon av er gubbar och kärringar är yngre än 30, se för fasiken till att anmäla er till Tobiasregistret samtidigt!!! Affe, du styr upp det, eller hur? Ds.
 
Ps. Om någon av er gubbar och kärringar är yngre än 30, se för fasiken till att anmäla er till Tobiasregistret samtidigt!!! Affe, du styr upp det, eller hur? Ds.

Låter som ett kanon förslag.

Har själv varit uppsatt för donation i Tobiasregistret i drygt 6 år och har ännu inte behövt ställa upp. Klart ni ska anmäla er!
"Risken" att lämna är inte speciellt stor.
 
Låter som ett kanon förslag.

Har själv varit uppsatt för donation i Tobiasregistret i drygt 6 år och har ännu inte behövt ställa upp. Klart ni ska anmäla er!
"Risken" att lämna är inte speciellt stor.

Men man kan ju hålla tummarna för att man får lämna... jag har blivit kontaktad tvenne gånger varav den sista gången fick jag donera.

Hursomhelst, blodgivning var det... hoppas ingen av er slår 5.25 imorgon.:tungan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top