Blodgivning 28 Februari

Affe_R1

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM EXC-F 350 Sixdays, Triumph Street Triple 765 RS
JAPP, nu är det dax att lämna blod igen. :)
Torsdagen den 28 Februari kl 18.30 vid Blodcentralen
Hittar du inte dit? skriv det då i tråden så löser vi det som vanligt. :)

Har du inte lämnad blod tidigare
Då är det ett jättebra tillfälle att följa med detta glada och trevliga gänget.

Det finns inget tvång till att man ska komma varje gång
utan detta är bara ett sätt att hjälpa till så att man kommer iväg.

Jag startar en ny tråd ungefär var 4:e månad,
då ni kallas till blodgivning. (tjejer får lämna tidigast var 4:e månad)



Som vanligt till vårat gifta Moderatorpars stora glädje :jäs
så startar jag en lista även denna gången.

1. Affe_R1
2.
3.
4.
5.
6.
 
nyligen gaddad ---:yoparty

så jag får inte lämna blod på 6 mån :rolleyes:

å nästa tid har jag igen i maj å nästa....ja vem vet ,så att lämna blod för mig kommer nog att dröja ett tag .....:gnissla

men ha det så kul ni :) å käka några mackor åt mig med :D



Rock On!!:yoparty
 
nyligen gaddad ---:yoparty

så jag får inte lämna blod på 6 mån :rolleyes:

å nästa tid har jag igen i maj å nästa....ja vem vet ,så att lämna blod för mig kommer nog att dröja ett tag .....:gnissla

men ha det så kul ni :) å käka några mackor åt mig med :D



Rock On!!:yoparty

BIIIIIIILDER !!!! :yoparty
 
OFF TOPIC men ok... hur fan gör man för att få in bilden då?:va

Klicka på "Hantera Medskickade Filer" lite längre ner så fixar du nog resten själv. :tummenupp
Den syns när du ändrar eller gör ett nytt inlägg
 
Janne, jag känner mig redan besegrad av dig. Du är blodgivarnas blodgivare. :yoparty Jag ska göra mitt bästa men det är du som är kung.
 
1. Affe_R1
2. Frippe
3. Bikebabe
4. Dawan (nya rekordförsök)
5. EnduransJanne
6. Softishman

Ska försöka att hinna dit till 18:30 men jag slutar 18:15 o så vill jag ju duscha först... Men bättre sent än aldrig.... Den här gången får jag iaf lämna blod!:tummenupp
 
1. Affe_R1
2. Frippe
3. Bikebabe
4. Dawan (nya rekordförsök)
5. EnduransJanne
6. Softishman
7. Henka81

Då var det alltså dax igen.. fyfan för nålar i kroppen.
 
Nu måste jag tyvärr avsäga mig min plats då jag ska väg på kurs just den kvällen..... Tråkigt.... Men nån annan kan ju lämna dubbelt!
 
Kul att vi blir ett litet gäng denna gången också. :tummenupp

Jag kommer tyvärr inte att stanna med er speciellt länge då jag ska iväg på möte snarast möjligt efter blodgivningen.




Passar på att rätta till listan...

1. Affe_R1
2. Frippe
3. Bikebabe
4. Dawan (nya rekordförsök)
5. EnduransJanne
6. Henka81
7. Saraa
 
1. Affe_R1
2. Frippe
3. Bikebabe
4. Dawan (nya rekordförsök)
5. EnduransJanne
6. Henka81
7. Saraa[/QUOTE]

Hej
Måste tyvärr avsäga min plats då jag drog ut en visdomstand i onsdags.
Den satt värre än tandläkaren trodde så de fick borra ner i käkbenet. (tog över en timme):gnissla
Så nu går jag på värktabletter och pencilin och får därmed inte lämna blod!!
Får satsa på nästa gång istället!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top