blocket..

Solid snake skrev:
Jo det gör jag också, hum.. :va

Här i byn säger dom "aaah, men min kompis kompis känner en som sysslar med det, typ ööööh tufft..." :va
Jo, det brukar ju låta så! :D Men det kanske va så här. 0-100km/h på 40 sek. :rofl

ModiN skrev:
Jo, det brukar ju låta så! :D Men det kanske va så här. 0-100km/h på 40 sek. :rofl

Det värsta är att dom små liven bjuder upp till rejs hela tiden också, hahaha. :kocko :D

morlock skrev:
Är jag trög eller?
Hur har han mätt 4sek med laser?

Ja säg det, det kanske är en ny laser som bara han har hört talas om eller nåt... :3freak

Hans polare kanske stod med en laserpekare o ett tidtagarur, alltså gör den 0-100 på 4 sekunder. :rolleyes:

Jag råkade ut för ett moppe fucko som ville rejsa med mig när jag hade DT 125:an för ca 2 år sen. (En onsdag vid skogskyrkogården)

Han hade en Derbie GPR som var trimad. Han och hans polare sa att den gick i 180 tror jag det var. hans pappa hade åkt med bil bakom och mätt.
Jag ställde upp på ett race :)
Jag drog han från 1:an till 6:an och kom upp i ca 130 km/h innan jag släpte på gasen. Då låg han ganska långt bak. Nisse järnet åkte bakom honnom och mätte upp till 100 km/h tror jag det var.
Hans ursäkt var att han glömde en växel :D

Johanjulgran skrev:
Jag råkade ut för ett moppe fucko som ville rejsa med mig när jag hade DT 125:an för ca 2 år sen. (En onsdag vid skogskyrkogården)

Han hade en Derbie GPR som var trimad. Han och hans polare sa att den gick i 180 tror jag det var. hans pappa hade åkt med bil bakom och mätt.
Jag ställde upp på ett race :)
Jag drog han från 1:an till 6:an och kom upp i ca 130 km/h innan jag släpte på gasen. Då låg han ganska långt bak. Nisse järnet åkte bakom honnom och mätte upp till 100 km/h tror jag det var.
Hans ursäkt var att han glömde en växel :D

Glömde en växel? Var det 6an då eller? Det skulle ha varit nått att se att en moppe gör 80km till på sista växeln. :rolleyes: :D

Solid snake skrev:
Glömde en växel? Var det 6an då eller? Det skulle ha varit nått att se att en moppe gör 80km till på sista växeln. :rolleyes: :D

haahaahhaahahaahaahaaahha

föresten är det nån mer än jag som lägger märke till att i många mc annonser på blocket skriver dom i % hur mycket däck som finns kvar? hur vet dom?:P en hadde 99% en hadde 97% 48% osv...

morlock skrev:
Om man normalt har 2mm mönsterdjup på ett däck och har 1mm kvar när det ska säljas. Hur många procent har man kvar då? :rolleyes:

men varför skriver dom inte 2mm då?:P istället för 65% :)

Rstu skrev:
men varför skriver dom inte 2mm då?:P istället för 65% :)
Säg det, Varför anger man inte ett fordons effekt i kW istället för i HK exempelvis? Beror oftast på vad som är lättast att ange och vad som låter bäst/är mest säljande.

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar