ModiN
Fully!
Jo, det brukar ju låta så!Solid snake skrev:Jo det gör jag också, hum..
Här i byn säger dom "aaah, men min kompis kompis känner en som sysslar med det, typ ööööh tufft..."![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det brukar ju låta så!Solid snake skrev:Jo det gör jag också, hum..
Här i byn säger dom "aaah, men min kompis kompis känner en som sysslar med det, typ ööööh tufft..."![]()
ModiN skrev:Jo, det brukar ju låta så!Men det kanske va så här. 0-100km/h på 40 sek.
![]()
Jo, men det är alltid lika kul att låta dem snacka sen köra skiten ur dem!Solid snake skrev:Det värsta är att dom små liven bjuder upp till rejs hela tiden också, hahaha. :kocko![]()
ModiN skrev:Jo, men det är alltid lika kul att låta dem snacka sen köra skiten ur dem!![]()
morlock skrev:Är jag trög eller?
Hur har han mätt 4sek med laser?
Mäter polisen acceleration?Bart skrev:han menar inte en sån laser som polisen har då?
Johanjulgran skrev:Jag råkade ut för ett moppe fucko som ville rejsa med mig när jag hade DT 125:an för ca 2 år sen. (En onsdag vid skogskyrkogården)
Han hade en Derbie GPR som var trimad. Han och hans polare sa att den gick i 180 tror jag det var. hans pappa hade åkt med bil bakom och mätt.
Jag ställde upp på ett race![]()
Jag drog han från 1:an till 6:an och kom upp i ca 130 km/h innan jag släpte på gasen. Då låg han ganska långt bak. Nisse järnet åkte bakom honnom och mätte upp till 100 km/h tror jag det var.
Hans ursäkt var att han glömde en växel![]()
Nej det gör dom inte, men det borde ju gå på nåt sätt?morlock skrev:Mäter polisen acceleration?
Solid snake skrev:Glömde en växel? Var det 6an då eller? Det skulle ha varit nått att se att en moppe gör 80km till på sista växeln.![]()
![]()
Om man normalt har 2mm mönsterdjup på ett däck och har 1mm kvar när det ska säljas. Hur många procent har man kvar då?Rstu skrev:hur vet dom?en hadde 99% en hadde 97% 48% osv...
morlock skrev:Om man normalt har 2mm mönsterdjup på ett däck och har 1mm kvar när det ska säljas. Hur många procent har man kvar då?![]()
Säg det, Varför anger man inte ett fordons effekt i kW istället för i HK exempelvis? Beror oftast på vad som är lättast att ange och vad som låter bäst/är mest säljande.Rstu skrev:men varför skriver dom inte 2mm då?istället för 65%
![]()
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |