Blocket.se slår till igen!

åxo hetter det väll inte ialafal, så litt fel ble det? Har jag låvat så har jag :rolleyes:

Nu lägger vi ner tjaffset. Jag la upp annonsen som en kul grej i vintermörkret. Om killen har dyslexi eller inte skiter jag i, korkad är han iaf som inte ens skriver vad det är för hoj! Klagomål PM:As till mig :tuttar

Är det ingen som har ringt och frågat grabben vad det är för hoj han försöker sälja?

Panos skrev:
men man kan inte skriva 300 inlägg o skämta om dyslexi, invandrare,
feta personer osv.....vissa kan ta åt sig ganska hårt. Tänk om folk sitter
och läser alla dessa konstiga inlägg, hur f*n tror ni de känner sig efteråt :va
Jag är själv lite överviktig och det är FAN inte roligt att höra om att
man måste skämta om det (sa jag att jag är grek också :confused: ).... :huvet :huvet

Det finns inga "måste" i min värld. Jag måste inte skämta om sådant, väldigt sällan jag skämtar om det också. Jag menar bara att man måste få skämta om vad som helst (visst, kanske lite dumt att dra "killen ville inte åka till thailand med tjejen för han var rädd för att bli spolad" dagen efter katastrofen) om man gör det med gllimten i ögat.
En god vän till mig är neger (jo det heter visst så enligt honom) och jag brukar skämta om negrer med honom och han tycker det är lika kul som jag för jag gör det med glimten i ögat eller vad man nu ska kalla det. Men jag drar bara negerskämt ihop med honom, det blir inte lika kul ihop med en annan svensk. Men det är inget jag måste göra, jag känner inget tvång.

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år