Blocket.se slår till igen!

Zee skrev:
Verkar ju vara gättebra motor osso. Rägisterad o allt. :D

Det där är inte nysvenskspråk.. det är nog en "äkta" svensk som inte varit i tillräckligt mycket vakentillstånd i skolan..
Ålder ca 14-15..

Jag blev sugen på att ringa, bara för att veta vad det är för mc han ska sälja.

Har för mig att den var rätt nära mig också.

kamma er nu för fan :fatta!
det finns faktiskt folk som har dyslexi och inte kan hjälpa det :fakta
ni vet inte ett skit om han har det...

Varför skulle han inte sätta in en sån här annons? Hur många forum som SH finns det där folk inte kan komma på något vettigare än att länka till konstiga blocketannonser???

Annonsen är för dålig för att vara sann, för inte ens med dyslexi glömmer man väl att berätta vad man ska sälja, men uppmärksamhet får den ju iaf.

Och Blocket med. Ibland undrar jag om det där med konstiga blocketannonser är den smartaste reklam-kampanj som någonsin har körts.

Skorpan skrev:

Jag ringde honom o frågade om han hade dyslexi. Och det hade han inte. Så då kan vi ju håna honom hur mycket vi vill!!!! :brinnerup

P.S. Kamma? :va

Skorpan skrev:

Isf är >80% av 14-15åringarna dyslektiker... :va
På ett annat svagmodererat forum (?) med många fjortisar är det ibland svårt att förstå vad fuckona menar även efter flera genomläsningar och det är då knappast "dyslexi" utan enbart brist på energi i skolan och framför allt brist på respekt för den som skall läsa texten.

I en annan tråd på SH fanns detta:
"På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan."

----------------------------
http://www.petnoga.se/

Edit: jag fick backning på
svagmodererat
fjortisar
fuckon
..när jag kollade med länken ovan..

Last edited:
Kahobe skrev:
Isf är >80% av 14-15åringarna dyslektiker... :va
På ett annat svagmodererat forum (?) med många fjortisar är det ibland svårt att förstå vad fuckona menar även efter flera genomläsningar och det är då knappast "dyslexi" utan enbart brist på energi i skolan och framför allt brist på respekt för den som skall läsa texten.

I en annan tråd på SH fanns detta:
"På internet kommunicerar vi mestadels med text. Så om du skriver, och stavar som en idiot, så kommer du troligtvis att bli betraktad som en sådan."

----------------------------
http://www.petnoga.se/
om du läser text av nån du inte känner så vet du inte ett skit om han har det eller inte! visst finns det folk som inte har det och latar sej men det finns dom som har det oxå OCH DET VET INTE DU OM!
hur tror du en person som har dyslexi känner sej när ni förolämpar han/hon?? tänk efter lite

Stavningen är en sak men jag håller med Chrille man bör nog tala om vad man vill sälja :hihi

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år