Blocket igen (man blir trött...)

vet inte vad som är mest skrämmande att du tittar på såna annonser eller att dom vill ha 50 000 :D

Men se det så här det där är ju en riktig raritet om den är i bra skick

En samlare skulle säkerligen kunna ge 50.000:- om den är i otroligt bra skick!
Klassiker som sagt.....

Men 150` för din DT.... Nej tack! :rolleyes:

En klassiker som är värd de pengarna för den som är intresserad. För oss andra är det obegripligt

En R1 -98 i toppskick kanske är värd liknande om 25 år...

SvartR1a skrev:
vet inte vad som är mest skrämmande att du tittar på såna annonser eller att dom vill ha 50 000 :D

Men se det så här det där är ju en riktig raritet om den är i bra skick

RARITET? Det är min DT också, vafan det är mina amigadisketter med! Inte fan kan man ta hutlösa priser på skrot bara för det? Jag skulle gärna vilja prata vett med dem som ringer på annonsen, om det nu är ngn. Hade jag haft pengarna tror jag de flesta vet vad jag INTE hade satsat dem på... :tungan

Inget konstigt med en sexa som kostar 50' papp..
Tror däremot att vi inte får se några Rettor för de summorna i framtiden, lite skillnad på hoj där.. :)

Edit: Du hatar moppefuckon, men du uppträder som ett själv.. ;)

Nexor skrev:
RARITET? Det är min DT också, vafan det är mina amigadisketter med! Inte fan kan man ta hutlösa priser på skrot bara för det? Jag skulle gärna vilja prata vett med dem som ringer på annonsen, om det nu är ngn. Hade jag haft pengarna tror jag de flesta vet vad jag INTE hade satsat dem på... :tungan

Du verkar ju veta vad du pratar om!!!!! :rolleyes:

Kolla upp hur många CBX det finns så förstår du nog att den kan bli värd ännu mera pengar i framtiden......

Nexor skrev:

Kan du inte riinga o hetsa lite på han, Låtsats att du kommer från motormännen eller nåt. Bara dumma dig om hur dyrt du tycker det är

:D
erik skrev:
En klassiker som är värd de pengarna för den som är intresserad. För oss andra är det obegripligt

En R1 -98 i toppskick kanske är värd liknande om 25 år...
Det kommer verkligen vara en raritet

Peanutboy skrev:
Du verkar ju veta vad du pratar om!!!!! :rolleyes:

Kolla upp hur många CBX det finns så förstår du nog att den kan bli värd ännu mera pengar i framtiden......

Har gjort det nu... och inte fattar jag mer för det :tummenupp
Men oki jag kanske överdrev vad vet jag.... :näsblod

En CBX i bra skick kostar lätt 60-80k.
Dom som ägde en sådan när dom var 20 är nu 45
och mycket köpstarka. Kan man begära 250k för en hög
amerikanskt järn som inte rör sig framåt så är 50k rena fyndet.

SvartR1a skrev:
Kan du inte riinga o hetsa lite på han, Låtsats att du kommer från motormännen eller nåt. Bara dumma dig om hur dyrt du tycker det är

Hehe det hade varit skojj, men han är väl nån allvarlig gubbe så det hade varit mest synd om honom :(

50.000 är inte så stora pengar, jag skulle kunna tänka mej att köpa en till min samling om den är fin och orginal, fast en Z1300 står nog före på inköpslistan.

Edit:Men jag räknas nog som en kapitalstark gubbe :rolleyes:

Last edited:
hellre en dyr katana då :yoparty

50000 var väl inte så farligt? Försök hitta en fin 79:a för under det priset. Den är ju äldre så den borde således vara billigare, eller hur?

Och vad ännu jävligare är: Han lär få 50000 för den!

Hur kan ett begagnat frimärke kosta 10-tusentals kronor? :fatta!

Han kanske inte alls har några planer på att sälja den, utan bara vill visa upp den nånstans.

En pryl är värs så mycket nån vill betala för den, konstigare än så är det inte

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...