Blocket börjar bli jobbigt

en annan sak som är jobbigt med blocket är när man letar offroad och bara får upp 100 miljoner fiddys!:mad:

Känner igen det där!

Nu har jag inte testat på ett tag, men tidigare kunde man ju (likt en vanlig googlesökning) skriva t.ex -fiddy i sökrutan, och då kom inga fiddy-annonser med. :tummenupp

Jag blir mest sur på att folk inte tar bort sina annonser när dem sälj. Sjukt irriterande när man ser något intressant så ringer man eller mailar så är dem så slappa och har kvar annonsen! Har hänt mig 3 hojar i rad nu! :huvet

Jag har också kontaktat Blocket om alla dessa Fiddys för typ ett par månader sedan och föreslagit ett utökat sökfilter. - Ja, vi ska vidarebefordra ditt förslag till våra IT-tekniker, svarade dom......meh!

Det var bättre förr!!

Känner igen det där!

Nu har jag inte testat på ett tag, men tidigare kunde man ju (likt en vanlig googlesökning) skriva t.ex -fiddy i sökrutan, och då kom inga fiddy-annonser med. :tummenupp

Man skriver : Det du söker EJ fiddy ...så kommer det inte upp några annonser med fiddys :tummenupp

Här har ni söktips på Blocket: http://www.blocket.se/sok_hjalp.htm?ca=8_s

Går att begränsa väldigt bra tycker jag!

T.ex. Sök på : Yamaha 250f ELLER yamaha 450f EJ ktm EJ honda EJ suzuki EJ gas gas EJ kawasaki

Så kommer det BARA upp Yammas 250 och 450 :tummenupp

Last edited:
Känner igen det där!

åfan, är det så?:va ska undersökas! själv har jag försökt lösa problemet genom att helt enkelt söka på alla offroadmodeller jag kan komma på, men det blir ganska jobbigt i längden...:näsblod :D

Man skriver : Det du söker EJ fiddy ...så kommer det inte upp några annonser med fiddys :tummenupp

Här har ni söktips på Blocket: http://www.blocket.se/sok_hjalp.htm?ca=8_s

Går att begränsa väldigt bra tycker jag!

T.ex. Sök på : Yamaha 250f ELLER yamaha 450f EJ ktm EJ honda EJ suzuki EJ gas gas EJ kawasaki

Så kommer det BARA upp Yammas 250 och 450 :tummenupp

brukar det inte stå när man inte får upp några sökresultat att det där med EJ inte funkar?:va detta måste undersökas!

den med den riktiga hamstern är så jäääävla bra!:rofl

Last edited:
THANK YOU SIR MAY I HAVE ANOTHER!

Eller hellre, E du så jävla bra själv då?

Ta det lugnt nu Rolle, tror att de menar att alla svar repeteras hela tiden om att du skall klicka på privat. Det är inte din fråga i sig som The Stig menar att DITT hjul snurrar men DIN hamster är död...tror jag.. :pannkyss

Ta det lugnt nu Rolle, tror att de menar att alla svar repeteras hela tiden om att du skall klicka på privat. Det är inte din fråga i sig som The Stig menar att DITT hjul snurrar men DIN hamster är död...tror jag.. :pannkyss

Jo.

Död, obducerad, begraven, förmultnad och återupptagen av moder jord.

Men inte så roligt att det är roligare än kommentaren om att styret på hojarna i England sitter på fel sidan:va :rolleyes: :arsele

nja, den har man ju hört ett par gånger och såna små skämt tröttnar man på ganska snabbt... hamstern däremot hade jag inte sett på ett par år, så där skrattade jag gott:)

Men inte så roligt att det är roligare än kommentaren om att styret på hojarna i England sitter på fel sidan:va :rolleyes: :arsele

Humor är som sexuell preferens; ingen kan säga att det ena är roligare än det andra eftersom det handlar om subjektivitet. Sen om du går till sängs med två dvärgar och en get får stå för dig.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage