Blocket börjar bli jobbigt

Rolle247

Ny medlem
Gick med
14 Apr 2008
Hoj
00 Apa Mille Räser
Ja Blocket börjar bli jobbigt pga alla företagsannonser som spammar upp med tråkcyklar.:huvet
Igår var det 18sidor med företag som hade lagt in sitt hela lager till försäljning.Dessutom så är det fortfarande dyra trots finanskris och offseason.
Det skulle finnas en funktion som man kunde filtrera bort företagsannonser. Men det lär ju inte ske att dom installerar en dylik.:rolleyes:

Välj privat.
Pröblem sölved

Det finns tre flikar, alla, privat och företag, så den funktionen finns redan.

Det jag retar mig mest på är att om man tex. söker på Lycksele och vill få bara annonser härifrån så får man mycket företagsannonser från företag runt om i sverige.. Har pratat med blocket om detta och han sa att dom inte kan göra så mycket åt det men skulle ändå kolla upp det...

det finns ju en flik där du kan klicka på om du vill ha anonnser från privatpersoner eller företag.

Bifogat

• block.JPG
    block.JPG
    163.6 KB · Visningar: 310
Ja jävlar, fanns ju en sån:näsblod ,om man gör en ny sökning då.
Men den finns inte på bevaka sidan som jag brukar kolla på kan jag ta till mitt försvar om denna tråd.

Sitter bara & garvar åt dessa företagsannonser medans jag hittar samma hojar i England till halva priset, & det ÄR verkligen halva priset också....

Jag mailade blocket om att jag ville ha samma sökfunktioner som på bilsidan.
Så man kan välja årsmodellsindex och kubikstorlek, detta var på gång men det var ett halvår sen jag mailade, så dom verkar inte snabbast i stan :(

Nej, men reglagen sitter omvänt.. Helst skall man också köra dem med höger hand på vänster styrpinne och vänster hand på höger styrpinne.

en annan sak som är jobbigt med blocket är när man letar offroad och bara får upp 100 miljoner fiddys!:mad: man letar efter en vanlig sjyst vägreggad mc med offroadegenskaper (inte cross eller enduro, vanlig offroadhoj. typ yamaha teneré eller nåt) men får upp en jävla massa lekfordon...:dummer tycker att de kunde göra som med minimoto-annonserna och uppmana folk att inte lägga dem i fordonskategorierna och tipsade dem till och med om detta, men ingen reaktion på ca tre månader...:(

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage