Blocket annons på R1 och ZX10R års mod 04

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
http://www2.blocket.se/view/1968477.htm?l=0&c=1&city=0

Vet att denna varit uppe på tråden tidigare men tyvärr hittar jag inte den bland trådarna så gör en ny egen....sorry om det blir tjattigt,inte meningen.
Är det någon som beställt från killen,kan det ligga sanning i annonsen eller är det bluff o båg?.Man lägger ju inte så gärna 10 tusen i handpenning på nåt man inte vet om man får eller inte.
Vore tacksam för om nån kanske hört nåt om denna annons. o har synpunkter.

han har fortfarande god vinstmarginal på det priset, så.. ja det kan mycket väl vara en sann annons.

Låter som ännu en oseriös försäljare med "kontoret på fickan"

Personligen skulle jag hellre köpa en hoj här i sverige än att köpa från nån privat-importör

Mr. Fraghappy skrev:
Låter som ännu en oseriös försäljare med "kontoret på fickan"

Personligen skulle jag hellre köpa en hoj här i sverige än att köpa från nån privat-importör

Han kanske är en sån som kollar ens namn och adress o telefonnummer.
sen ringer han till en och om ingen svarar så kör han hem till en och stjäler allt (har hört att det finns sånna). :rolleyes:

Om man betalar via Blocket så bör man iaf minimera risken för att bli blåst... http://www3.blocket.se/betala?caller=mo_s&id=1968477&l=0&city=0

inforuta03_transp.gif

blocket annons

:hördu Varning varning pajas det är vad han är,vänta lite så ska du se hur många som kommer att svara på din tråd.varför ska du betala HP sist hade han dom reggade o klara,när man erbjuder att åka ner och hämta 2 st cash vad tror du att man fick för svar? just det bortförklaringar,precis som pajasarna som hyr ut samma lägenhet 30-40 ggr med hp och sen drar.
Varning om du inte vill :huvet fråga lite fint är dom reggade då säger han ja för fan det är bara tuta och köra,bra säger du får jag reg nr på några som jag vill välja,tjena mors det kommer du att få , för det fick jag :FU .åter igen han är en riktig :1pajas warning,warning,warning.
en som vet.

det är bluff presis som de andra trådarna säger.
Troligen vill han lura av folk handpenning för att sedan försvina spårlöst.

Han började annonsera ut R1 04or i höstas, och påstod tat han sålde dem utan fabrikens tilåtelse osv, det var iaf rena lögnerna.

Det är ändå lustigt att folk faktiskt överväger de här annonserna det visar ju att det fins möjligheter att luras.
Det finns ju de som sålt bilar på kontrakt o massa sånt uppenbart mygel med så man förstår att det fins de som försöker med sånt här.

Nu kommer säkert en räcka inlägg om att det visst kan vara sant osv, men det är bara att ignorera, flera har varit i kontakt med personen redan.

Last edited:
bluff risken är mycket hög, tumregel, aldrig handpenning.
har självlärt mig på det tråkiga sättet, och skulle inte bli förvånad om det är samma kille, han heter O.. L........, njae, personangrepp ska vi ju inte ha här men det idioten skulle jag kladeligen hänga ut. eller kanske :kulspruta

Om det är folk som luras kan man väl hänga ur deras namn, det kan väl inte kallas personangrepp??
Kom igen nu, har ni blivit lurade av nån fram deras namn så :machinegu

erafrol skrev:
Om det är folk som luras kan man väl hänga ur deras namn, det kan väl inte kallas personangrepp??
Kom igen nu, har ni blivit lurade av nån fram deras namn så :machinegu

Tror inte det är tillåtet att lämna ut personuppgifter på internet.

Du får väl skicka PM så kan han ju svara vad han hette iafll du är intresserad.

Jag hade lagt ut namn direkt från ett anonymt konto här om nån hade försökt blåsa mig.

bara att starta ett konto till typ: anonym_750RR :rolleyes:

Polisen gör ju inget åt detta förrens det gått för långt o då e d lika bra att vi samlar nårra o åker o prylar honom duktigt :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park