R1 racer
Stick i ögat!
http://www2.blocket.se/view/1968477.htm?l=0&c=1&city=0
Vet att denna varit uppe på tråden tidigare men tyvärr hittar jag inte den bland trådarna så gör en ny egen....sorry om det blir tjattigt,inte meningen.
Är det någon som beställt från killen,kan det ligga sanning i annonsen eller är det bluff o båg?.Man lägger ju inte så gärna 10 tusen i handpenning på nåt man inte vet om man får eller inte.
Vore tacksam för om nån kanske hört nåt om denna annons. o har synpunkter.
Vet att denna varit uppe på tråden tidigare men tyvärr hittar jag inte den bland trådarna så gör en ny egen....sorry om det blir tjattigt,inte meningen.
Är det någon som beställt från killen,kan det ligga sanning i annonsen eller är det bluff o båg?.Man lägger ju inte så gärna 10 tusen i handpenning på nåt man inte vet om man får eller inte.
Vore tacksam för om nån kanske hört nåt om denna annons. o har synpunkter.
Varning varning pajas det är vad han är,vänta lite så ska du se hur många som kommer att svara på din tråd.varför ska du betala HP sist hade han dom reggade o klara,när man erbjuder att åka ner och hämta 2 st cash vad tror du att man fick för svar? just det bortförklaringar,precis som pajasarna som hyr ut samma lägenhet 30-40 ggr med hp och sen drar.
fråga lite fint är dom reggade då säger han ja för fan det är bara tuta och köra,bra säger du får jag reg nr på några som jag vill välja,tjena mors det kommer du att få , för det fick jag
.åter igen han är en riktig
warning,warning,warning.