http://www.blocket.se/vi/7360551.htm?ca=11_s
Antar att en del har sett denna annons på Blocket.se. Det som roar mig, eller oroar mig är hur den som lägger ut annonsen ljuger (i detta fall ett företag).
Såg denna annons för säkert över 1 - 1.5 år sedan första gången. Då var det en 03:a, eventuellt en 02:a. Nu är det tydligen en 06:a, men varför har den gammal bakdel då?
Och så funderar jag över den icke-inverterade framdämparen som jag trodde att ingen EXC hade sedan typ 98 eller något sånt. När den låg ute första gången var det i alla fall en privatperson som la ut den, likaså den andra gången (ca ½ år senare). Men nu har tydligen han/hon lurat på ATV World Sweden att det är en 06:a. Ville bara att ni kunde få se den om ni inte redan har gjort det och kommentera vad ni tycker om sådant här.
Antar att en del har sett denna annons på Blocket.se. Det som roar mig, eller oroar mig är hur den som lägger ut annonsen ljuger (i detta fall ett företag).
Såg denna annons för säkert över 1 - 1.5 år sedan första gången. Då var det en 03:a, eventuellt en 02:a. Nu är det tydligen en 06:a, men varför har den gammal bakdel då?