GsxrAbuser
Drygast i stan!
Sporthojarn skrev:2679570JAg går alltså jävligt säker..
Sätt dit skithuvena!
Ta några smällar sätt dit dom igen på 2-6 år och få lite pengar desutom.
Var inte rädd det är precis vad dom vill!
Stå på dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sporthojarn skrev:2679570JAg går alltså jävligt säker..
Skalman skrev:2679202Nej, du får inte vittna anonymt i Sverige.
Om du vägrar vittna kommer DU att få ett helvete av rättsväsendet.
Dee_cati skrev:2680248Kräv helt enkelt att vittna anonumt mot de åtalade, svårare än så är det inte. Får du inte det så ger du fan i att vittna eller säger bara att du har glömt allt. Varför riskera sin egen hälsa på det viset? Jepp, jag är egoist.
Dee_cati skrev:2680248Kräv helt enkelt att vittna anonumt mot de åtalade, svårare än så är det inte. Får du inte det så ger du fan i att vittna eller säger bara att du har glömt allt. Varför riskera sin egen hälsa på det viset? Jepp, jag är egoist.
marst060 skrev:2681242Det går inte att vittna anonymt i Sverige som flera gånger tidigare sagts i tråden.
Sporthojarn skrev:2681298Man kan undra varför.
korvgubbe skrev:2681317Därför att rättsäkerheten skulle försvagas.
- Hej sporthojarn! Följ med oss här, du är anklagad för våldtäkt, vi har fyra vittnen!
- VA?! Vilka då?!
- Det får du inte reda på, de är anonyma!!
....
...
...
Du förstår nog vad jag försöker illustrera...
Sporthojarn skrev:2681326Mja, iofs. Men idag finns det vittnen som inte vågar vittna, det är inte heller bra.
Mark skrev:2680512Nej, du är uppenbarligen för lat för att läsa hela tråden.
Vegas skrev:2682321det är klart som korvspad att du ska vittna, annars har dom ju vunnit redan innan det har börjat...
Och tänk nu inte som många gör, att det finns någon annan som gör det.
Åklagarna i detta land har kommit på efter mycket om och men att övergrepp i rättssak är mycket vanligt förekommande och börjat trycka hårt på dessa åtal..
var utsatt för ungefär samma sak med en kille som jag anmälde för olagahot och skadegörelse, han börja hota mig men jag hade tur att få vittnen till varje gång, han anmälde jag för övergrepp i rättsak 9 gånger... en del lär sig aldrig=) han fick sitta ett år![]()
Ge aldrig efter till avskum!!!!

Sporthojarn skrev:2685725
Det blir en intressant vårtermin, men troligtvis kommer inte ett skit hända. Och det är bäst för dom det.
Sporthojarn skrev:2685725Nu är det gjort. Fick sitta i nästan en halvtimme och bli utfrågad av åklagare och försvarsadvokater. En av killarna, han som troligtvis kommer lindrigast undan och som jag säkert måste dras med på min skola, satt och blängde som fan på mig hela tiden och försökte verka outlaw.
Det blir en intressant vårtermin, men troligtvis kommer inte ett skit hända. Och det är bäst för dom det.

Sporthojarn skrev:2685725Nu är det gjort. Fick sitta i nästan en halvtimme och bli utfrågad av åklagare och försvarsadvokater. En av killarna, han som troligtvis kommer lindrigast undan och som jag säkert måste dras med på min skola, satt och blängde som fan på mig hela tiden och försökte verka outlaw.

Sporthojarn skrev:2685725Nu är det gjort.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |