Kawasaki/Nils
Gammal nybörjare
Hur får du plats med blöjan i skinnstället?
STORT grattis

STORT grattis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Kawasaki/Nils skrev:Hur får du plats med blöjan i skinnstället?![]()
STORT grattis![]()
![]()
David81 skrev:Håller med..2 hjuling med kraschpuckar.. TACK
Va kul ..
Ses kanske förhoppningsvis i väring då ..
FJS skrev:Grattis! Se nu till att dela bördorna oxå så kommer allt gå bra. Minimoto har jag testat på min snart 5-åriga son, han tyckte det va cool men pappas rygg gillade inte att springa runt hukad efter en halvramlande son.
Stödhjul och spärrad gas fixar ryggvärkenFJS skrev:Minimoto har jag testat på min snart 5-åriga son, han tyckte det va cool men pappas rygg gillade inte att springa runt hukad efter en halvramlande son.
David Lundin skrev:Bara att grattulera!! Glöm nu inte att pappa också behöver 2hjuling!!![]()

David81 skrev:MiniMoto inköp kanske vid 2-3 års ålder..![]()
Mvh / David

Folkezx9r skrev:Varför vänta ???? Grabben fick en 18 m bilbana i doppresent !.... Fan vad kul JAG hade !!!
![]()

Hej och grattis.David81 skrev:I söndags föddes våran lilla flicka Isabelle..![]()
Vägdes in på 3440g och var 51cm lång..
Detta är det bästa som har hänt mig...Är så glad..och ville dela med mig ...![]()
MiniMoto inköp kanske vid 2-3 års ålder..![]()
Mvh / David
fick en minimoto i treårspresent.Folkezx9r skrev:He he... Är det en utmaning ??... Kom efter dom lagt sig , så dricker vi pilsner o kör jävlar !!!.....![]()
Den används inte särskilt mycket nu...ligger mest på vinden o skräpar , även om den sätts upp ibland. Nu är det fiddyn som gäller för... Man fick ju riktigt vettiga ungar , hur det nu gick till ?????![]()
Hitecfrollo skrev:Hej och grattis.
Ja mkt lyckligare än så kan man nog inte känna sig![]()
Minfick en minimoto i treårspresent.
Grattis och lycka till nu, de är härliga de små liven.
David81 skrev:Vad gör du i helgen?????.. Kanske jag kommer förbi och leker lite med din.. hmmp.. jag menar din kids bilbana..![]()
*jag vill också vara med o leka * 
2fast4hjo skrev:*jag vill också vara med o leka *
Edit...Inte köra racing med barnvagn utan regskylt http://supergrafik.e-butik.se/
David81 skrev:Jag behöver 2 hjuling jag behöver 2 hjuling.. jag behöver fart.. jag behöver spänning,,
... Jag behöver extra pengar..![]()
men jag kollar runt på lämpliga objekt...
*en vän (mc åkande vän) sa till mig.. Kalkylera ej om du har pengar över till hoj.. då blir det ingen .. köp bara en .. det löser sig*.. det gör det kanske.. eller...![]()

David Lundin skrev:Mc får man TA sig råd till!! Tog ut hojen på en tur igår![]()
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |