Blir så jäääävla förbannad!

Showtime

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
R6 race -17, R6 race -13, z800 -15
Går ut för att åka till jobbet imorse, o va ser man när man kommer ut! jo att BILJÄVELN e stulen! o detta e andra gången på 1 år! asså ja fattar inte varför man inte kan få ha sina grejer i fred!
o polisen bryr sig ju inte heller när man ringer dom!
jaja va tvungen att skriva av mig lite..
Nu ska jag iväg o leta efter min bil, o hittar ja den o dom som snodde den så blir de synd om dom..

Jo visst är det skoj.... :rolleyes:

Sålde min bil för att slippa att gå runt och vänta på att nåt mer skulle hända med den. Går hellre, är sällan så långt annars så lånar jag en bil....
Hittar du den i GBG så blir jag imponerad! Go get'em boy!!

Showtime skrev:
Går ut för att åka till jobbet imorse, o va ser man när man kommer ut! jo att BILJÄVELN e stulen! o detta e andra gången på 1 år! asså ja fattar inte varför man inte kan få ha sina grejer i fred!
o polisen bryr sig ju inte heller när man ringer dom!
jaja va tvungen att skriva av mig lite..
Nu ska jag iväg o leta efter min bil, o hittar ja den o dom som snodde den så blir de synd om dom..

Vad var det för bil då? kanske nån från dina trakter får det lättare att känna igen den... ;)

Här i Limerick på Irland har de eldat upp 4 bilar den senaste veckan. Konstruktiva människor det finns.

Samla ihop "kjetting fighters" och så åker ni ut o letar i gbg.

vart blev den stulen o vad för bil var det?

hehe de va en tjej som ringde mig precis o sa att hon hittat bilen!
så ja frågade henne vart den stod någonstans! jo den står på en åker här i ÖREBRO säger hon! :huvet
Vem fan går utanför vårt hus här och snor en bil och åker till örebro :kocko
men men, nu vet ja ju vad ja ska roa mig med på lördag, blir en tur till örebro! :död

Showtime skrev:
så ja frågade henne vart den stod någonstans! jo den står på en åker här i ÖREBRO säger hon! :huvet
men men, nu vet ja ju vad ja ska roa mig med på lördag, blir en tur till örebro! :död

Men ändå, vad är det för bil? Kan vara intressant att veta om dom valde att sno en gammal volvo eller en nyare merc

Showtime skrev:

fy fan

Showtime skrev:
Du vet ju själv hur kallt det var i går morse i göteborg. Tack för lånet av bilen :D :rolleyes: Ps. du har ingen vidare musiksmak, så jag lämnade kvar lite metallica åt dig.

Det är en gammal saab och de ska han va glad för, hade han haft något annat hade dom varit tvugna att bryta upp låsen! På en saab funkar det med vilken glasspinne som helst :D

crashtestdummy skrev:
Du vet ju själv hur kallt det var i går morse i göteborg. Tack för lånet av bilen :D :rolleyes: Ps. du har ingen vidare musiksmak, så jag lämnade kvar lite metallica åt dig.
hehe, men fan va feg du e då, o dumpa bilen på en åker, du kunde ju minst ha kört den ända hem o parkerat den utanför huset. :hihi

Showtime skrev:
hehe, men fan va feg du e då, o dumpa bilen på en åker, du kunde ju minst ha kört den ända hem o parkerat den utanför huset. :hihi
Det är så mycket snö så jag såg inte vart vägen tog vägen, helt plötsligt såg jag att jag var ute och åker på en åker :D

crashtestdummy skrev:
Det är så mycket snö så jag såg inte vart vägen tog vägen, helt plötsligt såg jag att jag var ute och åker på en åker :D
hehe, det som e mest tragiskt e att jag tanka upp bilen vid 22.00 bara några timmar innan dom/han stal den.. så ja bjöd honom på en resa upp till örebro :huvet det svider nästan mest!

:kulspruta Imorse när jag kom ut hade nän jävla unge snott takvingen på bilen, vingen måste sett ut som fan för det satt 2 stora plastsjok kvar på luckan. Hur fan kan man riskera att åka dit på en sån skitsak som kostar 1500:-. jävla tur att jag inte såg dom men ser jag nån bil på fyllan ikväll med en silverfärgad vinge smeller det direckt! :kulspruta :kulspruta

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti