Blir såå trött :(

Blåst omkull?

Finns en risk att den faktiskt blåst omkull, p.g.a det (antagligen) förstora kapellet som egentligen hörde till din/en bil. Min hoj lyckades faktiskt blåsa omkull på det sättet. Det blir lite som en luftballong som får in luft och blåser upp sig och får en ganska duktig dragkraft sen när det blåser kraftigt.

Jag satte ett spännband runt hojen och drog åt ovanför kapellet (så att den inte kan blåsa upp sig), vilket fungerade perfekt, för den välte aldrig mer efter det.

Kanske kan det ha blåst en del den dagen det hände?

/Dennis (en som ALDRIG kommer att köpa ett för stort kapell nånsin)

Beklagar.. Det är så jävla tråkigt att folk inte har någon respekt för andras egendom längre. Visst, sno grejer har jag en viss förståelse för att man gör. Eller, inte förståelse, det är skillnad på mitt och ditt. Men jag har större förståelse för att det händer, även om alla tjuvjävlar borde pryglas offentligt.

Men att ha sönder andra människors saker bara för att, känns så jävla onödigt. Jag hoppas innerligt att man får komma på dessa mänskliga avskräden i själva akten nån gång, så man får visa hur man känner.

Hård värld.

Min R1 -07 som köptes ny stylen i maj. Stöldförsök på nya hojen en er-6n bara en månad efter jag köpte den för några dagar sedan. Kostade 2800 kr..

Polarens passat med 19" fälgar fick han alla 4 däcken uppskurna på för 5 dagar sedan, och inatt så totalbrände någon den. Troligtvis samma personer.. Helt sjukt!

Sjukt tråkigt.. jag skulle inte kunna sova om nätterna om min hoj stod ute.

Här får du lite tröst iaf :kiss:fyllisar

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back