Blir såå trött :(

Blåst omkull?

Finns en risk att den faktiskt blåst omkull, p.g.a det (antagligen) förstora kapellet som egentligen hörde till din/en bil. Min hoj lyckades faktiskt blåsa omkull på det sättet. Det blir lite som en luftballong som får in luft och blåser upp sig och får en ganska duktig dragkraft sen när det blåser kraftigt.

Jag satte ett spännband runt hojen och drog åt ovanför kapellet (så att den inte kan blåsa upp sig), vilket fungerade perfekt, för den välte aldrig mer efter det.

Kanske kan det ha blåst en del den dagen det hände?

/Dennis (en som ALDRIG kommer att köpa ett för stort kapell nånsin)

Beklagar.. Det är så jävla tråkigt att folk inte har någon respekt för andras egendom längre. Visst, sno grejer har jag en viss förståelse för att man gör. Eller, inte förståelse, det är skillnad på mitt och ditt. Men jag har större förståelse för att det händer, även om alla tjuvjävlar borde pryglas offentligt.

Men att ha sönder andra människors saker bara för att, känns så jävla onödigt. Jag hoppas innerligt att man får komma på dessa mänskliga avskräden i själva akten nån gång, så man får visa hur man känner.

Hård värld.

Min R1 -07 som köptes ny stylen i maj. Stöldförsök på nya hojen en er-6n bara en månad efter jag köpte den för några dagar sedan. Kostade 2800 kr..

Polarens passat med 19" fälgar fick han alla 4 däcken uppskurna på för 5 dagar sedan, och inatt så totalbrände någon den. Troligtvis samma personer.. Helt sjukt!

Sjukt tråkigt.. jag skulle inte kunna sova om nätterna om min hoj stod ute.

Här får du lite tröst iaf :kiss:fyllisar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...