Filmade hojen med digitalkameran när jag hade original ljuddämparen och sedan när jag hade slip-onet. Ganska kul för då kunde jag ju höra vilken skillnad det blev, klart mulligare ljud med Micron

Startade den iofs helt utan ljuddämpare också (till morsans och grannarnas stora förtjusning) och då lät den som värsta GP hojen
Kåpglaset heter mörkrök, och dom kåpglas jag har haft tidigare som har hetat så har varit kolsvarta. Men det va tydligen inte den här sorten... Köpte det och slip-onet för 3000:- så jag tycker det é helt ok för det priset

Klart snyggare än touring glaset som satt innan iaf
Givetvis ska hållaren för reg skylten bak tas bort och ersättas med något betydligt smidigare, miniblinkers kommer att ersätta original så fort det finns pengar och tid. Måste ha nått att pilla med i vinter också...
Har en massa märken efter gamla insekter som är svåra att få bort, dom har nog suttit o torkat in ett bra tag innan han har tvättat den. Har försökt få bort det med Sonax hårdvax, men det hjälper inte. Annars brukar det få bort alla fläckar, asfalt och allt möjligt.
Nån som har nått tips på hur jag kan ta bort fläckarna? Inte sugen på att använda rubbing, då lyckas jag garanterat pajja lacken totalt.