Blir han fälld tror ni????

Men va i H-E .... håller de på och ältar det där fortfarande?
Har de inte bättre saker att lägga skattepengarna på...

Skulle bli mycket förvånad om han blir fälld.

Har väldigt svårt att tro att han blir fälld.
Indentifiering med hjälmen på dessutom i farten på motorcykel...
Tunt som rispapper är min åsikt.

Ryktet säger att RoLLER är föremål för utredning hos trafikpolisen.

"...på bakhjulet på en Suzuki värstingmaskin vid en hastighetsövervakning..."

Tyckte bara att värstingmaskin lät lite roligt, hehe...ibland är jag lättroad, jag vet :D

Tjaa vad säger man.... med den rättsrötan vi har i detta avlånga bromsspår i kalsongen kallat Sverige, så förvånar det mej inte om han åker dit, blir han fälld så blir det på indicier o antaganden, inget annat.

red_ninja skrev:
...i detta avlånga bromsspår i kalsongen kallat Sverige...

:rofl :rofl kuligaste jag läst på länge, hehe :D :D

Som sagt, ibland är jag lättroad ;) ...nu ska jag sluta med att spamma ner tråden :hej

Nä, han frias. Det tycker man Polisen borde fatta. Och åklagaren också för den delen.

Edit: fast tingsrätter kan iofs döma jäkligt underligt ibland.

Stog det inte nåt i den första artikeln som var om detta, att han även hade svart visir? Och att solen hade gjort så att polisen såg igenom visiret eller nåt sånt korkat? Tycker i vilket fal som helst att det är helt sjukt ifall han skulle bli fälld...

"Vi hade itne tagit det vidare om vi inte varit helt säkra"... Hur F-N kan dom vara helt säkra? Dom har säkert rätt, men det är inte det de handlar om, det finns väl förf-n många som ser likadana ut, och nu har han bara sett ettpar ögon och det i 200 knyck +, då hinner man fan inte titta noga... Nej, vinner polisen detta så är rättsystemet käpprätt åt h-vete (det är det ju redan iof).

Lite överdrivet av tidningen.

Han åkte väll endå inte i 280 km/h PÅ bakhjulet. Då måste man ha mycket mer pulver i maskin för att klara det...

Hehe... man kanske skulle gå och titta på rättegången...... det är ju ändå här i Lidköping den hålls.

KalleKulspruta skrev:
Lite överdrivet av tidningen.

Han åkte väll endå inte i 280 km/h PÅ bakhjulet. Då måste man ha mycket mer pulver i maskin för att klara det...
Ja men de va ju en värsting å :D

BigKay skrev:
"Vi hade itne tagit det vidare om vi inte varit helt säkra"... Hur F-N kan dom vara helt säkra? Dom har säkert rätt, men det är inte det de handlar om, det finns väl förf-n många som ser likadana ut, och nu har han bara sett ettpar ögon och det i 200 knyck +, då hinner man fan inte titta noga... Nej, vinner polisen detta så är rättsystemet käpprätt åt h-vete (det är det ju redan iof).
Håller med dej bigKay. Men jag tror inte de räcker de dom har å gå på heller.

Å Ravetrancer lägg in en tråd så man vet hur de gick. :hej

Typiskt poliser att ta det så personligt för de blir ifånkörda att de ska komma med sånt skitsnack.

*/ ?>
Back