Blir fan mörkrädd...

Clara skrev:
vad gäller att titta så är det inte olagligt och väldigt svårt att hindra folk från att göra, så det var därför jag tänkte informera om att det iten alltid är jättekul att bli avklädd med blicken osv, men om ni, trots det, vill göra det kan ju jag itne hindra er, men jag menade bara att om ni inte har för avsikt att göra tjejen illa berörd så titta gärna men gå inte till överdrift, tuta inte osv. vill man göra tjejen illa berörd så är det ju bara att köra hårt. hon får ju faktiskt skylla sig själv som faktiskt går UTE i shorts och bjuder ut sig(man borde ju ha overall i 30 graders värme...)

Varför blir man illa berörd om en kille klär av en med blicken?
Det beror ju givetvis på vilket sammanhang det är. Men om man inte uppskattar det får man väl vända bort blicken själv och ignorera helt enkelt så får man hoppas på att han slutar.
Javisst är det äckligt när 50åriga karlar slänger blickar men det är bara försöka strunta i dom.
Vad händer om en snygg 25 åring tittar på en? Är det ok om han synar en uppifrån och ner?

Hur tittar du när du tittar på killar egentligen?

Clara skrev:
det var inte samma polare som räckte finger och som han försökte köpa sex av.
...

Och hon din kompis som "pliktskyldigast" ger folk fingret, har hon fått någon uppfostran än eller är hon fortfarande ett pucko?

Tragiskt med den andra kompisen dock.

Clara du låter som nån brud från Big Brother. Vill du vara med på teve eller vad?

Clara skrev:
bilen stannar och frågar om hon ska ÅKA MED, inte ha skjuts, vilket faktiskt är hur torskar brukar plocka upp horor,

Hur kan du ha sån enorm vetskap om detta?

t-rex skrev:
Och hon din kompis som "pliktskyldigast" ger folk fingret, har hon fått någon uppfostran än eller är hon fortfarande ett pucko?

Är de torskar från Tallin så förtjänar de att få fingret. Men är de "oskyldiga" :tungan herrar som bara åker förbi så får de väl bara glömat. För va fan.....Om en snygg brud ger mig fingret. Det gör väl inget..Det är ju bara att svälja. Man får väl tänka så att de inte vet bättre. Forgive and forget.

Fast detta med att jag verkar vara en så schyst kille som förlåter på tok för mycket kan jag inte rå för. Jag är ju så snäll och förlåtande av mig. Jag kanske behandlar andra som jag själv vill bli behandlad :tomten . Fast detta gäller ju inte jämt. :D

t-rex skrev:

Tragiskt med den andra kompisen dock.

olyckligt ordval i en diskussion som denna, dessutom förstår jag faktiskt inte riktigt varför folk blir så upprörda av det där fingret.

Dreas skrev:
Fast detta med att jag verkar vara en så schyst kille som förlåter på tok för mycket kan jag inte rå för. Jag är ju så snäll och förlåtande av mig.

Nu pratar du massa goja som vanligt :D :rolleyes:

Vet att du är en :cdevil

morecore skrev:
Käka upp era popcorn och håll er till ämnet istället!

Håller på för fullt. :hihi :corn tråd som får läsas igenom senare.

Last edited:
Dreas skrev:
Men hade jag personligen blivit frågad samma sak hade jag nog blivit mera ställd än vad din kompis blev Clara.

MVh Dreas

jag tänkte faktiskt detsamma förut idag:

jag undrar hur de flesta av er här hade reagerat om en bil glidit upp och frågat vad ni skulle ha för en avsugning. ni hade trolkigen trott han skojat och garvat, men om han då hade fortsatt fråga samtidigt som han såg på er som "det där ska bli en god liten lunch" och börjat dra ner era byxor eller liknande.

jag får en STARK känsla av att de flesta av er inte hade nöjt sig med en liten spark på bildörren...

Dreas skrev:
Är de torskar från Tallin så förtjänar de att få fingret. Men är de "oskyldiga" :tungan herrar som bara åker förbi så får de väl bara glömat

alltså, hon räcker ju inte fingret åt varenda människa som råkar titta på henne såklart,då skulle hon väl kanppt hinna göra annat. men hon räckte finger åt alla som passerade oss på trappan och glodde så ögonen höll på att trilla ur och JA, horstråket är inte långt bort, så hon ville väl visa att vi INTE var till salu, så att säga.

smedis skrev:
hur kan du ha en sån enorm vetskap om detta?

hallå! har du hört talas om pretty woman eller??! :rofl

paradoxy skrev:
Clara du låter som nån brud från Big Brother. Vill du vara med på teve eller vad?

ja-aa. hela anledningen till att jag gick med på sporthoj var för att big brothers agenter som bekant bevakar forumen hårt här för att finna fina karaktärer till sina program. jag ska bara operera brösten så är min plats gjuten sen. :yoparty

On topic:

Polaren körde bil på natten i ett industriområde där det är 50.
Han körde lite fortare än 50 när en bil plötsligt svänger ut, han väjar vänster och kör om. Bilen glider upp bakom riktigt nära.

Vid nästa rödljus, (enkel filigt) kör dom upp mitt på refugen på vänster sida, visar att han ska veva ner rutan, han gör det och passageraren tar upp en kniv och skriker:

-Hur fan kör du? Vi ska cutta dig din jävel.

Dom drar därifrån med däckstjut mot rött i sin lilla vita mazda.

Vad är det för fel på folk?

Empa skrev:
On topic:

Polaren körde bil på natten i ett industriområde där det är 50.
Han körde lite fortare än 50 när en bil plötsligt svänger ut, han väjar vänster och kör om. Bilen glider upp bakom riktigt nära.

Vid nästa rödljus, (enkel filigt) kör dom upp mitt på refugen på vänster sida, visar att han ska veva ner rutan, han gör det och passageraren tar upp en kniv och skriker:

-Hur fan kör du? Vi ska cutta dig din jävel.

Dom drar därifrån med däckstjut mot rött i sin lilla vita mazda.

Vad är det för fel på folk?

det är helt galet. folk tar allt så jävla personligt, kör man om nån så är det en utarbetad hatplan mot just den personen, ett personligt påhopp.

Clara skrev:
det är helt galet. folk tar allt så jävla personligt, kör man om nån så är det en utarbetad hatplan mot just den personen, ett personligt påhopp.

Öppna ögonen och res runt lite i världen .:7peta . På hur många ställen som helst som jag har besökt är ett finger eller liknande en invit till att bli misshandlad eller dödad. :kulspruta Om du käftar emot efter en situation i trafiken kan också vara nog för att döda:finger

Nu när folk flyttar hit och dit i världen tar man ju med sig sina seder hemmifrån. Det är något man får vänja sig vid och bita ihop om man inte vill upskuren eller dödad i förtid. :confused:

Clara skrev:
jag tänkte faktiskt detsamma förut idag:

jag undrar hur de flesta av er här hade reagerat om en bil glidit upp och frågat vad ni skulle ha för en avsugning. ni hade trolkigen trott han skojat och garvat, men om han då hade fortsatt fråga samtidigt som han såg på er som "det där ska bli en god liten lunch" och börjat dra ner era byxor eller liknande.

jag får en STARK känsla av att de flesta av er inte hade nöjt sig med en liten spark på bildörren...

Det blir mer och mer för varje gång du drar din historia...

Kan inte hålla mig... Snart... Snart kommer den... NU!
:corn

Helldriver skrev:
Öppna ögonen och res runt lite i världen .:7peta . På hur många ställen som helst som jag har besökt är ett finger eller liknande en invit till att bli misshandlad eller dödad. :kulspruta Om du käftar emot efter en situation i trafiken kan också vara nog för att döda:finger

Nu när folk flyttar hit och dit i världen tar man ju med sig sina seder hemmifrån. Det är något man får vänja sig vid och bita ihop om man inte vill upskuren eller dödad i förtid. :confused:

Har varit med om detta, ingen trevlig upplevelse alls (men jag får väl skylla mig själv). Pekade finger åt en bilist då denna drog sig åt vänster när jag och sambon (jag bakpå) skulle köra om..Det slutade med att när vi stannade vid trafikljus hoppade han ilsket ur bilen och hotade att "slå in skallen" på oss båda..tur att man hade :hjälm:näsblod

(Händelsen utspelade sig i sverig för ett år sedan..)

Felet i tråden är nog att det är extremt vinklat, det är så synd om tjejer osv.

Visst var säkert snubben i bilen en idiot, men det märks ju att de här tjejerna själva inte drar sig för att peka finger åt okända osv, och trots att en del då tydligen tycker att sånt är fullständigt normalt så tycker nog inte alla det.

Gnälla om att folk kollar på dem osv, det hela låter despert och hysteriskt på nåt sätt.
citat "jag vet att alla män inte är våldtäktsmän osv osv men man har varit med om så jävla mycket skit och man vet ju inte vem som bara vill ge en komplimang och vem som vill våldta en." slut citat, detta säger väl det mesta om hur du själv ser på män, ska vi bli smickrade?

Nä ta och väx upp.

Last edited:
*/ ?>
Back