Bikerbitch
Stolt mamma
Clara skrev:vad gäller att titta så är det inte olagligt och väldigt svårt att hindra folk från att göra, så det var därför jag tänkte informera om att det iten alltid är jättekul att bli avklädd med blicken osv, men om ni, trots det, vill göra det kan ju jag itne hindra er, men jag menade bara att om ni inte har för avsikt att göra tjejen illa berörd så titta gärna men gå inte till överdrift, tuta inte osv. vill man göra tjejen illa berörd så är det ju bara att köra hårt. hon får ju faktiskt skylla sig själv som faktiskt går UTE i shorts och bjuder ut sig(man borde ju ha overall i 30 graders värme...)
Varför blir man illa berörd om en kille klär av en med blicken?
Det beror ju givetvis på vilket sammanhang det är. Men om man inte uppskattar det får man väl vända bort blicken själv och ignorera helt enkelt så får man hoppas på att han slutar.
Javisst är det äckligt när 50åriga karlar slänger blickar men det är bara försöka strunta i dom.
Vad händer om en snygg 25 åring tittar på en? Är det ok om han synar en uppifrån och ner?
Hur tittar du när du tittar på killar egentligen?
herrar som bara åker förbi så får de väl bara glömat. För va fan.....Om en snygg brud ger mig fingret. Det gör väl inget..Det är ju bara att svälja. Man får väl tänka så att de inte vet bättre. Forgive and forget.
. Fast detta gäller ju inte jämt. 
:corn tråd som får läsas igenom senare.

. På hur många ställen som helst som jag har besökt är ett finger eller liknande en invit till att bli misshandlad eller dödad.
Om du käftar emot efter en situation i trafiken kan också vara nog för att döda
på