Preppen
Vill men kan inte
Va fan! om det sitter fem tjejer i ett indusriområde och solar så tror fan att man glor, Om ni inte vill att folk ska glo kan man ju välja ett bättre ställe att sola på.Clara skrev:nåt liknande hände mig och mina kompisar höromveckan, eller kanske inte så likt, men skrämmande män i bilar iallafall.
det hela hade som bakgrund att min kompis kom gående i solklänning på väg hem via utkanten av ett industrionråde typ, klockan tolv på DAGEN en söndag, då kommer en glassig bil och en snubbe frågar om hon ska åka med, det vill hon såklart inte och då börjar han fråga vad hon ska ha för en avsugning osv, eftersom hon är av ganska aggresiv natur blir hon snorlack och börjar sparka på hans bil och skrika att han ska ge fan i henne osv. då drar han tag i hennes klänning så ett an banden går sönder, hon fortsätter skrika och svära och går därifrån med raska steg, han kör efter en bit med ger sig sen.
sen nån vecka senare sitter vi fem tjejer på en trappa på ungefär samma plats och solar oss lite, till saken hör att det var tidigt på dan och vi var i rätt sunkigt skick allihopa, trots detta glor VARENDA karl som kör förbi så ögonen håller på att trilla ur, för att vi typ visar knäna, och min andra kompis blir lite trött på detta och börjar räcka finger åt att alla som glor, så kör det förbi en fin bil och glor som fan och hon räcker finger plikttroget och då glor han ilsket som fan och hon blir lite "oj, hjälp, tänk om han kommer tillbaka och är snorförbannad nu..." och mycket riktigt: typ en kvart senare kommer en ny glassig bil, med samma snubbe i ocn nu även med en kompis i och han stannar och räcker finger åt oss och säger att vi ska stoppa upp det vi vet var och så frågar han min första kompis om hon känner igen honom (och det gör hon ju såklart) och han säger att nästa gång ska hon itne komma undan så lätt men nu är det den andra kompisen han vill snacka med osv.
vi går in i huset till trappan där vi sitter och andra kompisen blir stirrig som fan och är säker på att han ska komma och skjuta oss i huvet med pistol för att sätta ossuppstudsiga slinkor på plats. vi kollar upp hans reg. nr. men det känns olönt att anmäla till polisen, för även om chansen att han blir fälld är rätt stor så kommer han bara bli mer hämndlysten och då kommer han veta våra namn. men man uppskattar inte längre att gå denna sträcka, kan jag tala om.
en helt vanlig dag i en tjejs liv.
ja det här är kanske inte så motorcykelrelaterat, hm lite OT, men ja, det passade ganska bra på den här tråden iallafall.
![]()
Jag försvarar inte killen som antastade din polare, troligen en jävla idiot.
Men peka finger åt bilarna som åker förbi hur moget är det, eller blev du sur för att det va din kompis dom glodde på och inte dig?

:kocko

.. i närheten av eskilstuna..