Blir det några bankörningar för er i år?

Tjockt med remsor på gelleråsen i september :tummenupp

Shit vad banåkar intresset har eskalerat hos Remsorna.... KUL! :tummenupp
Men vilken press det sätter på mig. Lär nöta utav bara helljucka på Gelleråsen om jag inte ska behöva bli stoppklossen på nästa onsdagskörning :gnissla.

Shit vad banåkar intresset har eskalerat hos Remsorna.... KUL! :tummenupp
Men vilken press det sätter på mig. Lär nöta utav bara helljucka på Gelleråsen om jag inte ska behöva bli stoppklossen på nästa onsdagskörning :gnissla.

Jepp, kul att det finns fler som blir bitna, iår har det blitt ett riktigt bra år på banan för min del, kommer upp i närmare 100 mil iår om jag fullföljer mitt schema:tummenupp Stoppkloss behöver du nog inte oroa dig, du kan nog lulla sist om du vill, skulle någon ens nämna stoppkloss så, hänvisa till banan för batalj:tummenupp

Jepp, kul att det finns fler som blir bitna, iår har det blitt ett riktigt bra år på banan för min del, kommer upp i närmare 100 mil iår om jag fullföljer mitt schema:tummenupp Stoppkloss behöver du nog inte oroa dig, du kan nog lulla sist om du vill, skulle någon ens nämna stoppkloss så, hänvisa till banan för batalj:tummenupp

...."lulla sist". Sjysst att du sparar jumbo platsen till mig Sportis. Men det är klart, det är lika bra att jag vänjer mig med det om jag ska börja rejsa :D.

Jag ska till open quattro på gelleråsen nu till helgen. Har längtat hela vintern på det här!
Må vädret vara med oss alla! Ja herre jävlar :Bugar

Jag ska till open quattro på gelleråsen nu till helgen. Har längtat hela vintern på det här!
Må vädret vara med oss alla! Ja herre jävlar :Bugar

Öhh...vad?? Vad är open quattro för något:confused: åhh just ja...hej föresten!:)

Open Quattro är alla 4 steg BKK i SMC Stockholms regi på Karlskoga Motorstadion Gelleråsen, dvs 4 dagars kurs 30 juli - 2augusti 2009 (inkl mat & hotell m.m).

Jag ska oxå dit och gissar det blir att åka på onsdag e.m/kväll.

Open Quattro är alla 4 steg BKK i SMC Stockholms regi på Karlskoga Motorstadion Gelleråsen, dvs 4 dagars kurs 30 juli - 2augusti 2009 (inkl mat & hotell m.m).

Jag ska oxå dit och gissar det blir att åka på onsdag e.m/kväll.

Men va fan!!! Hur kan jag missat detta??Upplägget är ju sjukt bra!!!! 4 dagar pure unadalteraded fun!! Detta lär jag kolla på nästa år:tummenupp

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026