Blir det Harley R hoj för er? (Roehr)

Hade jag läst det här igår kunde jag ställt några frågor när jag ändå var och besökte HD's drivlinetillverkning i Milwaukee. :skryt

Ja, bitarna och oljan är på plats trots att man kör fortare än 50.. :tummenupp

Annars tror jag att det är en bra hoj för dig, JK.. Ett steg närmare den mörka sidan. :D

:va Du har inte fattat, den mörka sidan alltså inte mångcylindrigt, kortslagigt, vattenkylt, fyrventilat, vibrationslöst, dohc och pluttventiler. Såna bekymmerslösa tuttifruttihojar med köpehästkrafter är för prepubertala väskryckare.

Testa en vass storkubiks-hd så ska du få se på äkta medeltida mörker.
:D

Vet inte riktigt vad jag ska tycka om den ?... Lite grovhuggen o lite kantig , men....ja...jo...stor twin på 180 hk tilltalar som fan !!!!!:yoparty

:va Du har inte fattat, den mörka sidan alltså inte mångcylindrigt, kortslagigt, vattenkylt, fyrventilat, vibrationslöst, dohc och pluttventiler. Såna bekymmerslösa tuttifruttihojar med köpehästkrafter är för prepubertala väskryckare.

Testa en vass storkubiks-hd så ska du få se på äkta medeltida mörker.
:D
Då har man varit på den mörka sidan också då.

904cc långslagigt, 2 ventilat, luft och oljekylt, vibrationer osv. :tummenupp

Ducce är bra grejer. :yoparty

Då har man varit på den mörka sidan också då.

904cc långslagigt, 2 ventilat, luft och oljekylt, vibrationer osv. :tummenupp

Ducce är bra grejer. :yoparty

Mja, den är väl ändå överkvadratisk och inte ens på en liter. Men ok då, de låter som de ska gå i bitar och mullrar fint, så det är ok :krama

Mer litereffekt än en harley har iaf, och ett bra chassie + bromsar. :hihi

Ja annars hade det ju knappt gått framåt med så infinitesimal kolvstorlek :va
Jag menade bara att det är ju inte så värst manligt på det det där håriga viset med ducke. Jämfört med HD är ju Ducke lite mer åt det där flygloungetidningsdesignade hållet tycker jag. Som att jämföra en sirlig fotomodellkille med discomuskler med en smed.

Uttrycket The Devil rides a Ducati har jag aldrig fattat mig på:va
Det är ju ett märke för vattenkammade fd elevrådsordförande, som tjänar pengar men lägger sig tidigt

Ja annars hade det ju knappt gått framåt med så infinitesimal kolvstorlek :va
Jag menade bara att det är ju inte så värst manligt på det det där håriga viset med ducke. Jämfört med HD är ju Ducke lite mer åt det där flygloungetidningsdesignade hållet tycker jag. Som att jämföra en sirlig fotomodellkille med discomuskler med en smed.

Uttrycket The Devil rides a Ducati har jag aldrig fattat mig på:va
Det är ju ett märke för vattenkammade fd elevrådsordförande, som tjänar pengar men lägger sig tidigt
Tur att man inte kör ducce längre då, så jag behöver inte ansluta mig till den skaran längre. :hihi

Tur att man inte kör ducce längre då, så jag behöver inte ansluta mig till den skaran längre. :hihi

Jag bara retas :krama

Jag är stressad nu, måste snabbt ned till garaget, fyra garagekompisar kör nämligen ducke. De håller säkert på med ngn hämd på min hoj nu om de läste mitt förra inlägg :gnissla
Skynda skynda...:kryckor

Jag bara retas :krama

Jag är stressad nu, måste snabbt ned till garaget, fyra garagekompisar kör nämligen ducke. De håller säkert på med ngn hämd på min hoj nu om de läste mitt förra inlägg :gnissla
Skynda skynda...:kryckor

Skriv inte så elaka saker om duccarna nu när jag håller på att försöka övertala mej själv om hur bra det vore med en ducce som nästa åk.... Inte vill jag bli tvingat till brylkräm i hjälmen och vara hemma innan kl 8 :mad: :confused: :va

Nä, nu ska jag bläddra vidare i min flygloungetidning.... :skrämd

Last edited:
Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!