Kompositram? Tsss, det har ju funnits länge! kolla här!
I övrigt ser den ut som en bil med det där grillnätet på sidorna tycker jag.
I övrigt ser den ut som en bil med det där grillnätet på sidorna tycker jag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, bitarna och oljan är på plats trots att man kör fortare än 50..![]()
Annars tror jag att det är en bra hoj för dig, JK.. Ett steg närmare den mörka sidan.![]()
Du har inte fattat, den mörka sidan alltså inte mångcylindrigt, kortslagigt, vattenkylt, fyrventilat, vibrationslöst, dohc och pluttventiler. Såna bekymmerslösa tuttifruttihojar med köpehästkrafter är för prepubertala väskryckare. 
Då har man varit på den mörka sidan också då.Du har inte fattat, den mörka sidan alltså inte mångcylindrigt, kortslagigt, vattenkylt, fyrventilat, vibrationslöst, dohc och pluttventiler. Såna bekymmerslösa tuttifruttihojar med köpehästkrafter är för prepubertala väskryckare.
Testa en vass storkubiks-hd så ska du få se på äkta medeltida mörker.
![]()

Då har man varit på den mörka sidan också då.
904cc långslagigt, 2 ventilat, luft och oljekylt, vibrationer osv.
Ducce är bra grejer.![]()

Mer litereffekt än en harley har iaf, och ett bra chassie + bromsar.Mja, den är väl ändå överkvadratisk och inte ens på en liter. Men ok då, de låter som de ska gå i bitar och mullrar fint, så det är ok![]()

Mer litereffekt än en harley har iaf, och ett bra chassie + bromsar.![]()

Tur att man inte kör ducce längre då, så jag behöver inte ansluta mig till den skaran längre.Ja annars hade det ju knappt gått framåt med så infinitesimal kolvstorlek
Jag menade bara att det är ju inte så värst manligt på det det där håriga viset med ducke. Jämfört med HD är ju Ducke lite mer åt det där flygloungetidningsdesignade hållet tycker jag. Som att jämföra en sirlig fotomodellkille med discomuskler med en smed.
Uttrycket The Devil rides a Ducati har jag aldrig fattat mig på
Det är ju ett märke för vattenkammade fd elevrådsordförande, som tjänar pengar men lägger sig tidigt

Tur att man inte kör ducce längre då, så jag behöver inte ansluta mig till den skaran längre.![]()

Jag bara retas
Jag är stressad nu, måste snabbt ned till garaget, fyra garagekompisar kör nämligen ducke. De håller säkert på med ngn hämd på min hoj nu om de läste mitt förra inlägg
Skynda skynda...![]()

|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |